Quote from Karro Larsson on 4 December 2007, 23:06Jag har hittat ett superbra löpsteg som funkar fint för mig. Det känns mer eller mindre som jag flyger fram, i kroppen. Min kondition håller dock inte med mig. Jag klarar av detta löpsteg kanske 200m som det ser ut nu, men knappast längre. Jogga i ett des
Jag har hittat ett superbra löpsteg som funkar fint för mig. Det känns mer eller mindre som jag flyger fram, i kroppen. Min kondition håller dock inte med mig. Jag klarar av detta löpsteg kanske 200m som det ser ut nu, men knappast längre. Jogga i ett des
Quote from Håkan Öhling on 4 December 2007, 23:07Det ligger något i det Jessica säger. Men jag vet inte om jag riktigt vågar/kan ta till mig det 🙁
Kanske bäst att köpa nya skor istället 😉
Det ligger något i det Jessica säger. Men jag vet inte om jag riktigt vågar/kan ta till mig det 🙁
Kanske bäst att köpa nya skor istället 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:12intervaller låter bra sofia.
torbjörn, nu har du ju vintern på dig att ängna dig åt löptekninekn
intervaller låter bra sofia.
torbjörn, nu har du ju vintern på dig att ängna dig åt löptekninekn
Quote from Håkan Öhling on 4 December 2007, 23:14Det är rätt Jessica, och så var planen... Men idag har jag träningsvärk av en timmes promenad igår... (#)
Det är rätt Jessica, och så var planen... Men idag har jag träningsvärk av en timmes promenad igår... (#)
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:16men då kan du ju springa lite lite imorgon. bara 50 meter med bra teknik och sen gå till du känner att musklerna orkar igen.
man ska använda andra muskler när man springer mot när man går
men då kan du ju springa lite lite imorgon. bara 50 meter med bra teknik och sen gå till du känner att musklerna orkar igen.
man ska använda andra muskler när man springer mot när man går
Quote from Håkan Öhling on 4 December 2007, 23:18jagska jagska jagska jagska jagska jagska jagska jagska jagska
mitt nya mantra 🙂
...och det imorgon! Börjar med 20-30 min.
jagska jagska jagska jagska jagska jagska jagska jagska jagska
mitt nya mantra 🙂
...och det imorgon! Börjar med 20-30 min.
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:29Men du Jessica, som är hästtjej och allt, hur skulle du göra om du hade en helt omusklad och otränad häst/unghäst, säg ett lite tyngre halvblod, kanske lite överbyggd och framtung? Inte skulle väl du ta upp den i den optimala formen direkt och rida där?!
Men du Jessica, som är hästtjej och allt, hur skulle du göra om du hade en helt omusklad och otränad häst/unghäst, säg ett lite tyngre halvblod, kanske lite överbyggd och framtung? Inte skulle väl du ta upp den i den optimala formen direkt och rida där?!
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:36josefin,det är ju det som du tar upp i början som gäller för löpning också.
har det inte framgått?jag tycker att det är en dålig idé att springa för att bara bygga kondition och skita i tekniken för då kommer skador.
det är inte tirenesh dibabas löpst
josefin,det är ju det som du tar upp i början som gäller för löpning också.
har det inte framgått?
jag tycker att det är en dålig idé att springa för att bara bygga kondition och skita i tekniken för då kommer skador.
det är inte tirenesh dibabas löpst
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:47Nä Jessica, jag tycker inte det riktigt framgått av dina inlägg, du har verkat - i mina ögon - lite enkelspårig......Nu låter jag säkert jätteklumpig och otrevlig (och har kanske helt och grovt missuppfattat dig) och då ber jag så hemskt mycket om ursäkt,
Nä Jessica, jag tycker inte det riktigt framgått av dina inlägg, du har verkat - i mina ögon - lite enkelspårig......Nu låter jag säkert jätteklumpig och otrevlig (och har kanske helt och grovt missuppfattat dig) och då ber jag så hemskt mycket om ursäkt,
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 23:58då ber jag om ursäkt för att jag uttryckt mig oklart
jag tycker inte att det är okej.
om någon har så dålig kondition att den flåsar ihjäl sig är det nog bättre att gå än att försöka sig på att springa på ett tagrid du samla på din fyra åring så gör ja
då ber jag om ursäkt för att jag uttryckt mig oklart
jag tycker inte att det är okej.
om någon har så dålig kondition att den flåsar ihjäl sig är det nog bättre att gå än att försöka sig på att springa på ett tag
rid du samla på din fyra åring så gör ja