Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 22:27Hmm, varför är kategori 3 satt sist och inom parantes??
Jag skulle säga att det är på detta viset! 😀
1. Den prylgalne
2. Den prylgalne
3. Den prylgalne
4. Den prylgalne
5. Den prylgalne
6. Den prylgalne
7. Den prylgalne
8. Den prylgalne
9. Den prylgaln
Hmm, varför är kategori 3 satt sist och inom parantes??
Jag skulle säga att det är på detta viset! 😀
1. Den prylgalne
2. Den prylgalne
3. Den prylgalne
4. Den prylgalne
5. Den prylgalne
6. Den prylgalne
7. Den prylgalne
8. Den prylgalne
9. Den prylgaln
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 23:09Oj då Markus...nu har du åter ställt dig mitt i skottsektorn...hehehe...
Gamla gubb-löpare som jag håller antingen på med alla nymodiga finesser typ GPS och pulsklockor eller så nada,noll,zero typ...Nu tror jag väl att du menar att alla 3 varianterna är O
Oj då Markus...nu har du åter ställt dig mitt i skottsektorn...hehehe...
Gamla gubb-löpare som jag håller antingen på med alla nymodiga finesser typ GPS och pulsklockor eller så nada,noll,zero typ...Nu tror jag väl att du menar att alla 3 varianterna är O
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 21:56Det finns en nisse som heter Wolfgang Pichler, han tränar någon form av semi-idrottare. Vill minnas att de skjuter gevär och stakar skidor.
Denne Wolfgang kräver in pulskurvor veckovis av sina disciplar som disciplineras om pulskurvorna avviker från bör
Det finns en nisse som heter Wolfgang Pichler, han tränar någon form av semi-idrottare. Vill minnas att de skjuter gevär och stakar skidor.
Denne Wolfgang kräver in pulskurvor veckovis av sina disciplar som disciplineras om pulskurvorna avviker från bör
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 22:41Titta Markus...va vad det jag sa.!!?...Nu är det inte längre Staffan Nilssons tre kategorier om vilka som "har mest nytta" av pulsklocka....utan nu är det Markus som har fel,fel,fel.....För så säger Nisse i en annan del av Köping..?!..(H)
Titta Markus...va vad det jag sa.!!?...Nu är det inte längre Staffan Nilssons tre kategorier om vilka som "har mest nytta" av pulsklocka....utan nu är det Markus som har fel,fel,fel.....För så säger Nisse i en annan del av Köping..?!..(H)
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 00:09Att det är så mycket snack om pulsklockors nödvändighet eller inte. Själv har jag använt min GF305 med gps och puls i mer än ett år nu och jag är i princip övertygad om att den hjälpt mig mycket i träningen. Å ena sidan som mätare under passen hur pulsen
Att det är så mycket snack om pulsklockors nödvändighet eller inte. Själv har jag använt min GF305 med gps och puls i mer än ett år nu och jag är i princip övertygad om att den hjälpt mig mycket i träningen. Å ena sidan som mätare under passen hur pulsen
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 08:02"Om verkligheten och kartan inte sämmer överens gäller kartan."
-Nej, det här är inte för jobbigt, för det säger pulsklockan....
😀 😀 😀
"Om verkligheten och kartan inte sämmer överens gäller kartan."
-Nej, det här är inte för jobbigt, för det säger pulsklockan....
😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 08:03För mig som under en längre tid sprungit med för hög intensitet på easy- och återhämtningspass och därigenom inte tränat optimalt är pulsklockan ett bra hjälpmedel. Har märkt att när jag gått ner rejält i intensitet på de lugna dagarna har jag betydligt f
För mig som under en längre tid sprungit med för hög intensitet på easy- och återhämtningspass och därigenom inte tränat optimalt är pulsklockan ett bra hjälpmedel. Har märkt att när jag gått ner rejält i intensitet på de lugna dagarna har jag betydligt f
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 08:37Fia-Lotta: (t+)
Fia-Lotta: (t+)
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 09:00Detär väl en av idéerna med pulsklocka, att man springer i en viss intensitet som man bestämt före passet. Även duktiga löpare kör efter puls eller fart, tror ganska få seriösa går 100% på känsla.
Detär väl en av idéerna med pulsklocka, att man springer i en viss intensitet som man bestämt före passet. Även duktiga löpare kör efter puls eller fart, tror ganska få seriösa går 100% på känsla.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 09:05Den största nyttan för mig med en klocka med både pulsmätning och GPS är att träningen blir roligare. jag tror inte att träningen i sig blir direkt effektivare. Om träningen blir så mycket roligare att jag faktiskt komer ut på fler pass däremot så gör ju
Den största nyttan för mig med en klocka med både pulsmätning och GPS är att träningen blir roligare. jag tror inte att träningen i sig blir direkt effektivare. Om träningen blir så mycket roligare att jag faktiskt komer ut på fler pass däremot så gör ju