Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:51Eller nu har jag tänkt lite. 🙂
Hon klarar av att springa fort med ett så ekonomiskt löpsteg - jag (och kanske en och annan vanlig dödlig) gör det inte. Springer jag med ett löpsteg som lite, lite liknar hennes går det famimej inte fort. Det krävs andra
Eller nu har jag tänkt lite. 🙂
Hon klarar av att springa fort med ett så ekonomiskt löpsteg - jag (och kanske en och annan vanlig dödlig) gör det inte. Springer jag med ett löpsteg som lite, lite liknar hennes går det famimej inte fort. Det krävs andra
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:52Ja jag tänkte på kortare distanser i mitt första inlägg. 🙂
Ja jag tänkte på kortare distanser i mitt första inlägg. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:52Paige Higgins har ett riktigt ultrasteg skulle jag säga, men hon tycks ha svårt med tempoväxlingar. Hon borde prova lyckan på ultradistanser...
Undrar hur det går med McMillans makeover? Det kanske inte blir så lyckat, det är ju "svårt att lära gamla hun
Paige Higgins har ett riktigt ultrasteg skulle jag säga, men hon tycks ha svårt med tempoväxlingar. Hon borde prova lyckan på ultradistanser...
Undrar hur det går med McMillans makeover? Det kanske inte blir så lyckat, det är ju "svårt att lära gamla hun
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:55"Stress" i den kontexten betyder "sträckning" på svenska.
"Stress" i den kontexten betyder "sträckning" på svenska.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:55Stress här handlar nog om hög spänning, som i mekanisk belastning, hållfasthetslära ....
Stress här handlar nog om hög spänning, som i mekanisk belastning, hållfasthetslära ....
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:57Nu står det ju "stress reaction"..
Nu står det ju "stress reaction"..
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:58Ja, just det - sträckning.
Ja, just det - sträckning.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 11:58Hög belstning på kroppsdelen ger en sträckning som reaktion 😉
Hög belstning på kroppsdelen ger en sträckning som reaktion 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 12:17Jag har för mig att McMillans artikelserie är minst ett år gammal. (Redigering: Den verkar först omnämnd i maj 2010.)
Enligt en intervju från augusti 2010, håller hon fortfarande på att jobba med sitt löpsteg, även om fokus är mängdträning:
"my weaknes
Jag har för mig att McMillans artikelserie är minst ett år gammal. (Redigering: Den verkar först omnämnd i maj 2010.)
Enligt en intervju från augusti 2010, håller hon fortfarande på att jobba med sitt löpsteg, även om fokus är mängdträning:
"my weaknes
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 12:29Glöm det där med stenen, det är inte korrekt, däremot tycks hennes fötter vara "lättstressade"
http://www.universalsports.com/blogs/blog=blockheadblog/postid=494321.html"Stress reaction" är väl annars en slags överbelastningsskada som gränsar till stres
Glöm det där med stenen, det är inte korrekt, däremot tycks hennes fötter vara "lättstressade"
http://www.universalsports.com/blogs/blog=blockheadblog/postid=494321.html
"Stress reaction" är väl annars en slags överbelastningsskada som gränsar till stres