Quote from Elias Engqvist on 7 October 2011, 15:18"Jag tror att det är du som inte förstår vår poäng."
Vilka "vi" pratar du om, kan du inte prata för dig själv? Jag svarade på att det skulle vara en rättvisegrej.
Iofs kan jag hålla med om att om det skulle vara riktigt rättvist skulle inte herrarna
"Jag tror att det är du som inte förstår vår poäng."
Vilka "vi" pratar du om, kan du inte prata för dig själv? Jag svarade på att det skulle vara en rättvisegrej.
Iofs kan jag hålla med om att om det skulle vara riktigt rättvist skulle inte herrarna
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:24Man kanske får göra som inom styrkesporten - skilja på rekord satta a) RAW (utan hjälpmedel) och b) med tillbehör som bänkpresströjor och liknande. Fast det skulle förmodligen skapa en evig debatt om vad som räknas som RAW och inte.
Man kanske får göra som inom styrkesporten - skilja på rekord satta a) RAW (utan hjälpmedel) och b) med tillbehör som bänkpresströjor och liknande. Fast det skulle förmodligen skapa en evig debatt om vad som räknas som RAW och inte.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 15:49Varför inte göra det enkelt och könsneutralt? Endast den som kommer först i mål i tävlingen, oavsett kön, nationalitet och ålder, kan sätta rekord. Har man någon före sig räknas tiden bara som "världsbästa", "nationsbästa" etc. Likaså borde harar vara för
Varför inte göra det enkelt och könsneutralt? Endast den som kommer först i mål i tävlingen, oavsett kön, nationalitet och ålder, kan sätta rekord. Har man någon före sig räknas tiden bara som "världsbästa", "nationsbästa" etc. Likaså borde harar vara för
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 16:10Hur vet man om någon är hare, förutom på öronen?
Hur vet man om någon är hare, förutom på öronen?
Quote from Jonny Persson on 7 October 2011, 16:16Det står ofta P på nummerlappen. Det är en hint. Det är alltid lika skoj att springa om löpare ur dameliten under andra halvan på maror när deras trogna personliga harar stannar kvar hos dom trots att dom bonkat.
Men visst, det skulle vara en regel som v
Det står ofta P på nummerlappen. Det är en hint. Det är alltid lika skoj att springa om löpare ur dameliten under andra halvan på maror när deras trogna personliga harar stannar kvar hos dom trots att dom bonkat.
Men visst, det skulle vara en regel som v
Quote from Jonny Persson on 7 October 2011, 16:19Är det någon tvekan här?
BILD:http://www.runwashington.com/uploads/images/elite%20athletes/2009/Berlin%20Marathon/HaileGebrselassieDKibetPacers09BerlinVS.jpg
Är det någon tvekan här?
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 16:36Är det haren i mitten, med Haxx på tröjan?
Är det haren i mitten, med Haxx på tröjan?
Quote from Jonny Persson on 7 October 2011, 16:37Nä det är sköldpaddan. Han kom först.
Nä det är sköldpaddan. Han kom först.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 16:38Svårt att se om det står "HARE" på tröjan.
Svårt att se om det står "HARE" på tröjan.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:46Det är för lite queerfolk i IAAF. Från wiki: "Queer är ett svårdefinierbart begrepp för ett sätt att se på samhället genom att ifrågasätta normer, framför allt könsnormer och sexuella normer. Det kan även vara en identitet där personen försöker eftersträv
Det är för lite queerfolk i IAAF. Från wiki: "Queer är ett svårdefinierbart begrepp för ett sätt att se på samhället genom att ifrågasätta normer, framför allt könsnormer och sexuella normer. Det kan även vara en identitet där personen försöker eftersträv