Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 08:42Ha ha, bra fråga.
Ha ha, bra fråga.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 09:59Nackdelen med mittlinjemodellen, som jag också har använt ibland, är att man ofta får vända fem meter eller mer innan kaklet när de stora slagskeppen simmar i längd och i bredd i sin cirkel och på något magiskt sätt täcker upp hela kortsidan. Blir inte mö
Nackdelen med mittlinjemodellen, som jag också har använt ibland, är att man ofta får vända fem meter eller mer innan kaklet när de stora slagskeppen simmar i längd och i bredd i sin cirkel och på något magiskt sätt täcker upp hela kortsidan. Blir inte mö
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:17Angående stänk: Badhuset kunde hänga upp varningsskyltar typ: "vattenstänk kan förekomma vid motionssimning" (!) eller "varning för plask" 😉 så kan ingen klaga.
Kolla med anläggningschefen, kan man komma överens om egna banor/tider enligt snabbhet elle
Angående stänk: Badhuset kunde hänga upp varningsskyltar typ: "vattenstänk kan förekomma vid motionssimning" (!) eller "varning för plask" 😉 så kan ingen klaga.
Kolla med anläggningschefen, kan man komma överens om egna banor/tider enligt snabbhet elle
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:00Nu får jag nog säga till försvar för de torrhåriga, att det kanske inte _är_ håret det handlar om, även om det kan verka så (och folk är väldigt slarviga med den där grundliga tvätten duschen före för den delen).
Somliga gillar inte vatten i näsan, andra
Nu får jag nog säga till försvar för de torrhåriga, att det kanske inte _är_ håret det handlar om, även om det kan verka så (och folk är väldigt slarviga med den där grundliga tvätten duschen före för den delen).
Somliga gillar inte vatten i näsan, andra
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:55Jag kan garantera att ditt hår får plats i en badmössa. Jag har nämligen suttit i en 😉 Vattenstänk i ögonen finns det simglasögon mot.
Jag kan garantera att ditt hår får plats i en badmössa. Jag har nämligen suttit i en 😉 Vattenstänk i ögonen finns det simglasögon mot.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:57Som jag skrev, det finns hjälpmedel - de har bara inte upptäckt det.
Som jag skrev, det finns hjälpmedel - de har bara inte upptäckt det.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 14:59Tipsa gärna vansbrosimmet om lämplig leverantör isf.
Tipsa gärna vansbrosimmet om lämplig leverantör isf.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 15:21Den badmössa jag suttit vara i princip en likadan som Vansbro använde förra året.
Den badmössa jag suttit vara i princip en likadan som Vansbro använde förra året.
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 15:54Bägge mina åkte av hela tiden, de bara rullade upp sig och tillslut fick jag stoppa dem innanför våtdräkten.
Bägge mina åkte av hela tiden, de bara rullade upp sig och tillslut fick jag stoppa dem innanför våtdräkten.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 00:00En väldigt trist och nedlåtande attityd här i tråden, tycker jag. Eviga hänvisningar till "svanhalssim". Att guppa upp och ner med huvudet är faktiskt nåt ni "ickesvanhalsar" gör. Vi andra håller skallen jämnt och fint på en närmast konstant höjd över yta
En väldigt trist och nedlåtande attityd här i tråden, tycker jag. Eviga hänvisningar till "svanhalssim". Att guppa upp och ner med huvudet är faktiskt nåt ni "ickesvanhalsar" gör. Vi andra håller skallen jämnt och fint på en närmast konstant höjd över yta