Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 19:49tack...en vecka mellan dom 25 km...men känner man att kroppen e stark så funkar allt..
tack...en vecka mellan dom 25 km...men känner man att kroppen e stark så funkar allt..
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 21:14Varför springer man så långt på löpband? Fan naturen är ju så vacker att titta på.
Varför springer man så långt på löpband? Fan naturen är ju så vacker att titta på.
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 21:44Hej...Jo det var asdåligt väder...brukar allt springa ute men jag skulle bara springa en mil men kroppen känns bra ibland och då springer man så länge det känns bra....
Hej...Jo det var asdåligt väder...brukar allt springa ute men jag skulle bara springa en mil men kroppen känns bra ibland och då springer man så länge det känns bra....
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 22:53Vad är det för fel på löpband? Nära till allt, vattenflaskan kan stå inom räckhåll, på gymmet har vi TV man kan titta på om man är sugen eller så lyssnar man på musik. Löpband är ett jättebra komplement till utelöpning 🙂
Vad är det för fel på löpband? Nära till allt, vattenflaskan kan stå inom räckhåll, på gymmet har vi TV man kan titta på om man är sugen eller så lyssnar man på musik. Löpband är ett jättebra komplement till utelöpning 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 07:42Lady, Jag tycker löpband är totalt oinspirerande och monotont hur mycket fartändringar och lutning man än ändrar. + Att man aldrig kan springa ifrån den illaluktande flåsisen som harvar bredvid. Jag känner mig inträngd och illa till mods. Lägger alldels f
Lady, Jag tycker löpband är totalt oinspirerande och monotont hur mycket fartändringar och lutning man än ändrar. + Att man aldrig kan springa ifrån den illaluktande flåsisen som harvar bredvid. Jag känner mig inträngd och illa till mods. Lägger alldels f
Quote from Jonny Persson on 22 October 2008, 08:10Oj vad jag håller med dig där Linda. Den stora grejen med att springa är att komma ut. Uppleva, känna, få intryck. Löpband är för mig totalt själsdödande. Det händer att jag kliver upp på löpbandet i nödfall men det är liksom inte löpning för mig. Träning
Oj vad jag håller med dig där Linda. Den stora grejen med att springa är att komma ut. Uppleva, känna, få intryck. Löpband är för mig totalt själsdödande. Det händer att jag kliver upp på löpbandet i nödfall men det är liksom inte löpning för mig. Träning
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 08:37Jag får spader av ALL inomhusträning, står inte ut med tak över huvudet och behöver vidderna runtomkring mig. Är toklycklig för att ha hittat även fysträning utomhus, och därmed slipper gymlokal och liknande. Träning är så mycket mer än bara muskelstimula
Jag får spader av ALL inomhusträning, står inte ut med tak över huvudet och behöver vidderna runtomkring mig. Är toklycklig för att ha hittat även fysträning utomhus, och därmed slipper gymlokal och liknande. Träning är så mycket mer än bara muskelstimula
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 09:02Fredrika, Den enda innomhusträning som funkar bra för mig. Fast om man jämför med att klättra utomhus så är det ju väldigt tråkig endå..
Vissa saker gör man helt enkelt inte i dåligt väder. Som att ledklättra hala klippor... Det är dock mer en säkerhetsfr
Fredrika, Den enda innomhusträning som funkar bra för mig. Fast om man jämför med att klättra utomhus så är det ju väldigt tråkig endå..
Vissa saker gör man helt enkelt inte i dåligt väder. Som att ledklättra hala klippor... Det är dock mer en säkerhetsfr
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 09:19Linda, jag tar mej friheten att länka till ett av dina löppass, mycket inspirerande bilder, löpband kontra utomhus.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2514976
Linda, jag tar mej friheten att länka till ett av dina löppass, mycket inspirerande bilder, löpband kontra utomhus.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=2514976
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 09:24Peter, Min favoritrunda. Finns inget så härligt som att springa i skogen en halvkall höstdag jämte vattnet. Det är löpning i min värld (L)
Peter, Min favoritrunda. Finns inget så härligt som att springa i skogen en halvkall höstdag jämte vattnet. Det är löpning i min värld (L)