Quote from Elias Engqvist on 22 October 2008, 11:53Jag är också utomhuslöpare - det är verkligen det som är grunden i min löpning!
Att springa i fjällen. I särklass bästa möjliga löpupplevelsen!
Jag är också utomhuslöpare - det är verkligen det som är grunden i min löpning!
Att springa i fjällen. I särklass bästa möjliga löpupplevelsen!
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 14:02Personliga rekord på löpband borde räknas tvärtom, så att det är bättre ju längre tid man står ut med tristessen. 🙂
För att återgå lite till ämnet, så var det en imponerande tid! På den nivån tycker jag egentligen att bara officiella resultat räknas so
Personliga rekord på löpband borde räknas tvärtom, så att det är bättre ju längre tid man står ut med tristessen. 🙂
För att återgå lite till ämnet, så var det en imponerande tid! På den nivån tycker jag egentligen att bara officiella resultat räknas so
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 14:09Jag älskar löpband. Speciellt de på F&S. Jag springer ruggigt fort där.
Att komma ut i vårsolen och märka att man har gjort en massa fina tider på okalibrerade band är däremot skittrist. 🙁Eller borde jag bli förbannad på banden istället 😉
Jag älskar löpband. Speciellt de på F&S. Jag springer ruggigt fort där.
Att komma ut i vårsolen och märka att man har gjort en massa fina tider på okalibrerade band är däremot skittrist. 🙁
Eller borde jag bli förbannad på banden istället 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 14:19Grattis Kajsa till kanontider! Du är superduktig!!!! (t+)
Grattis Kajsa till kanontider! Du är superduktig!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 07:09Tack Fia-Lotta
Tack Fia-Lotta
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 23:03Löpband suger. Har aldrig lyckats pina mig längre än 4 km. Förövrigt tråkas jag ut av spinningcyklar, roddmaskiner, plattmaskiner osv... också. Jag är väl en lätttråkad (finns såna ord?) typ. (H)
Löpband suger. Har aldrig lyckats pina mig längre än 4 km. Förövrigt tråkas jag ut av spinningcyklar, roddmaskiner, plattmaskiner osv... också. Jag är väl en lätttråkad (finns såna ord?) typ. (H)
Quote from ellen olsson on 23 October 2008, 23:04Plattmaskiner? Menar du en mangel?
Plattmaskiner? Menar du en mangel?
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 23:19Haha Fredrik. Den va´ riktigt go´!
Du har acklimatiserat dig i Göteborg 😀
Haha Fredrik. Den va´ riktigt go´!
Du har acklimatiserat dig i Göteborg 😀
Quote from ellen olsson on 23 October 2008, 23:28Que?
Que?
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 00:22Man står på en platta som skakar, kanske? Ställde mig på en sån en gång, bara obehagligt. Har det träningseffekt, så missar man ändå allt det roliga med träningen.
Man står på en platta som skakar, kanske? Ställde mig på en sån en gång, bara obehagligt. Har det träningseffekt, så missar man ändå allt det roliga med träningen.