Quote from Urban Nilsson on 18 December 2008, 13:04Sprang milen på 39:25 idag. Första gången under 40!
Blir direkt sugen på sub 39 😉
Sprang milen på 39:25 idag. Första gången under 40!
Blir direkt sugen på sub 39 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 13:08Grattis, snyggt! (t+)
Grattis, snyggt! (t+)
Quote from Elias Engqvist on 18 December 2008, 13:25Bra jobbat Daniel!
Bra jobbat Daniel!
Quote from Urban Nilsson on 18 December 2008, 13:31Tack! Jag är nöjd, och sugen på att bli snabbare. 🙂
Tack! Jag är nöjd, och sugen på att bli snabbare. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 14:19Härligt Daniel! (t+) Milstolpar är kul att passera.
Härligt Daniel! (t+) Milstolpar är kul att passera.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 20:15Grattis Daniel. (t+)
Det är så himla bra med alla superraketer här på FB - er brukar jag tänka på när jag blir trött när jag kämpar på i mitt jämfört med er "snigeltempo".
Trams väser jag åt mig själv - du kan OMÖJLIGT börja krokna i den här farten.
Ta
Grattis Daniel. (t+)
Det är så himla bra med alla superraketer här på FB - er brukar jag tänka på när jag blir trött när jag kämpar på i mitt jämfört med er "snigeltempo".
Trams väser jag åt mig själv - du kan OMÖJLIGT börja krokna i den här farten.
Ta
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 21:07Grattis Daniel - vilken prestation & vilken känsla det måste vara.
Bra jobbat - lycka till med Sub39 (t+)(t+)(t+)(t+)(t+)
Grattis Daniel - vilken prestation & vilken känsla det måste vara.
Bra jobbat - lycka till med Sub39 (t+)(t+)(t+)(t+)(t+)
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 21:19Jag skulle också vilja subba 40. Då skulle jag sväva på små moln. Men jag är mycket långt från detta just nu.
Sedan en lite fråga. Räknar ni verkligen med personliga rekord på träning och/eller på ej kontrollmätt bana? Var en debatt om detta för något år
Jag skulle också vilja subba 40. Då skulle jag sväva på små moln. Men jag är mycket långt från detta just nu.
Sedan en lite fråga. Räknar ni verkligen med personliga rekord på träning och/eller på ej kontrollmätt bana? Var en debatt om detta för något år
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 21:43Min åsikt är att det beror på vilken nivå man är på. En så pass bra tid som sub 40 på milen tycker jag nog ska göras på tävling på kontrollmätt bana för att räknas på riktigt, medan det är helt ok med inofficiella pers om man springer kring 50 minuter.
Min åsikt är att det beror på vilken nivå man är på. En så pass bra tid som sub 40 på milen tycker jag nog ska göras på tävling på kontrollmätt bana för att räknas på riktigt, medan det är helt ok med inofficiella pers om man springer kring 50 minuter.
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 22:10Jo, Tjejmilsbanan är absolut inte kortare än 10000m. Jag har sprungit den på träning med dotra. Känns inte så tung, ändå gör få tjejer riktiga kanontider på den banan. Fast den är ju inte platt som pannkakan.
Jo, Tjejmilsbanan är absolut inte kortare än 10000m. Jag har sprungit den på träning med dotra. Känns inte så tung, ändå gör få tjejer riktiga kanontider på den banan. Fast den är ju inte platt som pannkakan.