Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:18Öpp öpp, jag var faktiskt på gymmet idag. Men alla pinnar och maskiner ratar jag. istället körde jag 3km på 12:00 på löpband. Fast nu är jag Off Topic för i somras sprang jag ju på 11.33 på träningstävling så något rekord var det inte.
Öpp öpp, jag var faktiskt på gymmet idag. Men alla pinnar och maskiner ratar jag. istället körde jag 3km på 12:00 på löpband. Fast nu är jag Off Topic för i somras sprang jag ju på 11.33 på träningstävling så något rekord var det inte.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:20Ha ha ha, varför är inte han med i "maffiagruppen" då, Chapiro, Charlotte och co tänker jag främst då på?
EDIT:
Oj, det är nästan promenadtakt, med tanke på att du är löpare alltså!
Ha ha ha, varför är inte han med i "maffiagruppen" då, Chapiro, Charlotte och co tänker jag främst då på?
EDIT:
Oj, det är nästan promenadtakt, med tanke på att du är löpare alltså!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:22Glöm inte att jag nästan kan hämta ut min folkpension...
Glöm inte att jag nästan kan hämta ut min folkpension...
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:23DÅ är det jättebra!
DÅ är det jättebra!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 00:17Petra; du får tänka på att väldigt många skulle göra mycket för att kuta lika snabbt som Leffe. 3:51 tempo är inte att förakta. och det gäller ganska långt ner i åldrarna.
Petra; du får tänka på att väldigt många skulle göra mycket för att kuta lika snabbt som Leffe. 3:51 tempo är inte att förakta. och det gäller ganska långt ner i åldrarna.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:33doublé
doublé
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:34Jag är i alla fall grymt imponerad Petra. 30 chins!!
Jag är i alla fall grymt imponerad Petra. 30 chins!!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 12:17En: 30 chins
Sv övers: 30 hakor
Mycket mer imponerande än dubbelhaka 😉
En: 30 chins
Sv övers: 30 hakor
Mycket mer imponerande än dubbelhaka 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 17:22Började för en månad sedan så jag har ju lite att jobba med framöver men mina rekord hittills är:
5 km 28,02
10 km 59,42Förbättrar mina personbästa vid varje löpning så det känns ju hoppfullt!!
Började för en månad sedan så jag har ju lite att jobba med framöver men mina rekord hittills är:
5 km 28,02
10 km 59,42
Förbättrar mina personbästa vid varje löpning så det känns ju hoppfullt!!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:25Kanon Lotta(Ann-Charlotte).
Oj vad du kommer att förbättra dina tider framledes.!
Ett litet råd dock från en som har tränat upp ett antal nybörjare där flera har blivit riktigt bra är: Rusa inte iväg med att slå perset varje gång och har du det i "handen"
Kanon Lotta(Ann-Charlotte).
Oj vad du kommer att förbättra dina tider framledes.!
Ett litet råd dock från en som har tränat upp ett antal nybörjare där flera har blivit riktigt bra är: Rusa inte iväg med att slå perset varje gång och har du det i "handen"