Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:33På den gamla goda tiden (2002-2003) då jag precis börjat springa, då körde jag aldrig några lätta pass utan det var max varje gång för att slå mina personbästan på olika träningsrundor. Oj vad kul det var! 🙂 Och skadad var jag minsann aldrig, det blev j
På den gamla goda tiden (2002-2003) då jag precis börjat springa, då körde jag aldrig några lätta pass utan det var max varje gång för att slå mina personbästan på olika träningsrundor. Oj vad kul det var! 🙂 Och skadad var jag minsann aldrig, det blev j
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:41Markus, där säger du något viktigt. Alla är vi olika. Det är därför vissa blir bra med lågpulsträning - "Maffe" medan andra bara blir långsammare. De flesta, men långt ifrån alla, blir snabbare med intervallträning. Men det är ju detta som gör allt mer sp
Markus, där säger du något viktigt. Alla är vi olika. Det är därför vissa blir bra med lågpulsträning - "Maffe" medan andra bara blir långsammare. De flesta, men långt ifrån alla, blir snabbare med intervallträning. Men det är ju detta som gör allt mer sp
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:44Markus, du har väl tidigare konstaterat att din löpteknik inte fungerar på långpassen?
Markus, du har väl tidigare konstaterat att din löpteknik inte fungerar på långpassen?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:50Njaäe...? Tänkte du på något särskilt?
Njaäe...? Tänkte du på något särskilt?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:51Mycket olika Markus, Å en del är faktiskt mer olika än alla andra olika hur märkligt detta nu kan vara. Ja jag brukar ju köra med den här gamla finfina käpphästen att man skall känna sig för eftersom: Vi ju är så olika.hehehehe.
En sak är dock säker vad g
Mycket olika Markus, Å en del är faktiskt mer olika än alla andra olika hur märkligt detta nu kan vara. Ja jag brukar ju köra med den här gamla finfina käpphästen att man skall känna sig för eftersom: Vi ju är så olika.hehehehe.
En sak är dock säker vad g
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 18:52Jag har för mig att du har kommenterat långpassen som dels tråkiga och dels att du har svårt med att löpa tekniskt riktigt.
Jag har för mig att du har kommenterat långpassen som dels tråkiga och dels att du har svårt med att löpa tekniskt riktigt.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 19:00Inte jag inte. Måste ha varit en viss Marko alt Shapiro. Jag gör ju nästan inget annat än väntar på nästa långpass//Kjell.
Inte jag inte. Måste ha varit en viss Marko alt Shapiro. Jag gör ju nästan inget annat än väntar på nästa långpass//Kjell.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 19:13Jag tycker ofta att långpassen kan vara lite långtråkiga och sega. Jamenar, hur kul är det på en skala att springa långsamt? Inte så jätte, eller hur. Full fart är mycket roligare och inspirerande, frigör mer endorfiner också, man kan jämföra km-snitt och
Jag tycker ofta att långpassen kan vara lite långtråkiga och sega. Jamenar, hur kul är det på en skala att springa långsamt? Inte så jätte, eller hur. Full fart är mycket roligare och inspirerande, frigör mer endorfiner också, man kan jämföra km-snitt och
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 19:19Jag är 60 hur gammal är du?//Kjell.
Jag är 60 hur gammal är du?//Kjell.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 19:21Jag firade min farmors 70års-dag igår... det ger kanske en indiaktion på min ålder? 😉
Jag firade min farmors 70års-dag igår... det ger kanske en indiaktion på min ålder? 😉