Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Bättrade mitt milrekord i veckan till 48:39 (50:48 förra året, 62:02 2007), rätt nöjd med det faktiskt. Det enda andra milloppet jag har inplanerat i sommar är Midnattsloppet i Stockholm men jag misstänker att jag inte kommer att bättra mig där med tanke

som nybliven löpare så har jag pressat mina pers ok, midnattsloppet förra året på 57, springcross i år, 12 k på 56,07, samma runda för 2 veckor sedan på 54!, milen på asfalt på 46 för tillfället..men mindre ska det bli

Konstigt nog putsade jag några personliga rekord ett par veckor innan Stockholm Marathon, då jag borde ha varit mer nertränad än jag uppenbarligen var 🙂

Jag körde halvmara-distansen på 1:48:18 två veckor innan SM, vilket var nytt personbästa med flera m

Jag puttsade mitt mara rekord i Sthlm med 20 min,från 3,59,24 2008 som var min första mara och i år ner till 3,39,17,det är jag mycket nöjd med.Sen så blev det pers på Varvrt oxå,hade som bästa tid 1,40 på mitt första varv för fyra år sen och i år så blev

Mitt bästa personrekord är att ha kört in i en biltvätt i strålande solsken och kommit ut ur samma tvätt i ösregn.

Får man va med här i tråden även om man bara har ett resultat?
5 km på 29:12 är mitt enda. Hoppas på fler så småningom.

Tänkte jag skulle lägga till mina person rekord.

7 km 36min (Rundan som jag brukar springa i byn, mest grus väg)
10 km 49:49 Nattmilen Umeå

Känner mig ganska nöjd efter att ha tränat seriöst i kanske 6 veckor.

Måste dock gå ner en 15 kilo för att knäna

Ja jag har faan inte ens koll på mitt pers på marathon...så nu ska jag kolla upp det samt halvmarathon och 5 samt 10 km etc...Jag var ju med i behandlingshemmens kamrat och idrottsföreningar och då fick vi diplom där alla resultaten under året fanns med..

Kjell, det ska bli intressant att se om du kan slå mina 13.80 i slägga! 😉

Haha...Ja du Markus ..det är något som säger mig att det kanske inte är så där djävla lätt typ. Dom säger ju annars att spjut,kula å diskus handlar så mycket om teknik så det är väl där man får attackera dig...hehe...Vad jag ser av löpresultaten så tror j