Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Jag chansar på 23 år.hehehehehehe.
Hur olika är då inte våra förutsättningar i denna så underbara sysselsättning långlöpning. Jag ska ju bara försöka att överleva mina små löparpass medans du skall ge kroppen en rejäl djävla omgång så att det byggs upp fö

9

Men får du starta då ? Nio år är väl att ta i å så får du väl inte använda pappas inloggning på FB heller tror jag.//Kjell.

9år? Hehe... jo, det vore kanske en mer genomsnittlig ålder på personer med 70åriga farmödrar. Men nu råkar min farmor fått pappa som 21åring och pappa var 24år när jag föddes. Dessutom var mamma 22år då och varken jag eller pappa är första barnet. Var in

Skitbra Magnus.
Ja multiplicerade alla dina så interessanta siffror med världsbankens nuvarande index å delade upp dom på 42.195 delar å så ser jag märkligt nog att du kommer att göra Stockholm Marathon på 2.47.39....Otroligt .å e du ens anmäld typ. Ja de

2.47.39 vore inte alls dåligt (pers med drygt 11min) och även om jag inte är anmäld till "Stockholm Marathon" så har jag faktiskt tänkt springa ett "Marathon i Stockholm" (Vällingby i slutet på mars) och då vore väl 2.47.39 inte omöjligt med tanke på mitt

Tack Kjell för de kloka råden!

Ja det är nog så som du säger att det är bra att lugna ner sig lite. Nu blir det ju lite så att vissa pass blir superjobbiga istället för roliga då jag pressar mig kanske lite för mkt varje gång...

Ska nog ta och "glömma"

Toppen Lotten..!
Jag körde faktiskt med stoppur dom första tio åren.(Berätta för faan inte det för någon..!?). Sen efter en skada så slutade jag med det och efter rehab så bara löpte jag på i min egna lugna takt å har sedan dess varit fantastiskt frisk.

Om man skulle väcka detta trevliga ämne med en liten uppdatering... 🙂 Jag har alltid gillat att träna inför, jaga, sätta, bokföra och analysera mina personliga rekord. Har man ambitionen "att bli bättre" är ju de personliga rekorden den ultimata måttsto

coopers 3 km : 9.59 , inte helt nöjd, kunde gjort bättre, menmen...