Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonliga rekord
You need to log in to create posts and topics.

Men starlady.....är du sugen på att testa???????? Å banka skiten ur gamla gubbar...????...Jag kollar efter arena där jag bor å du efter en där du bor....Grenarna får du bestämma....men som Markus hade i sitt PB-fönster...?!?
Vore skitakul....tror att Stud

Idag blev det nytt pers på gula 5:an spåret i Vilsta Eskilstuna,19,34 😀

Pssst Kjell, jag tror du missar poängen. Jag är inte så sugen eftersom det ofelbart skulle visa sig att jag skulle BLI bankaD skiten ur AV gamla gubbar... *nicka intensivt*

> "löpning UNDER häckar" (fast det kanske ÄR svårare iofs?)

Det är en brottarövning för smidighet och rörlighet. Ställ häckarna typ en meter från varandra, hoppa över varannan och kravla under varannan. Fort.

Du menar - "slå ihjäl dig - fort"?

Hahaha, du är rolig 😀 (t+)

En gång fick jag tre häckar som halsband när nån bakom trampat mig på foten. Det slamrade så det gjorde lite ont i öronen, dock ej dödligt.

När jag skulle beskriva mitt bridgespelande för mina kollegor så sa jag att "jag brukade få pisk av små gråhåriga tanter på tisdagskvällarna", vilket jag fick äta upp i flera månader. Jag skulle ha använt "skiten bankade ur mig" istället, märkligt nog låt

PB 10km - 43.04 i ett triathlon igår 😛
Dock kan sträckan vara +-10% i ett triathlon
gamla tiden var 47:47 från föra året

Uppdatering efter helgens DistriktsMästerskap för Småland.

- - - - FRIIDROTT - - - -
100m - - - -- 13.63 -09
200m - -- - - 27.77 -05
400m - -- - - 59.28 -08
800m - -- - 2:09.01 -08
1500m -- - 4:17.27 -08
3000m -- - 9:34.8m -08
5000m - - 16:37.97 -08
1000

Grattis Markus, 10s på 400 häck-rekordet var inte illa.

Jag satte antagligen någon sorts inofficiellt PB på 1500m (5.39) förra veckan, eftersom jag aldrig har sprungit det tidigare. Det var på träning efter att jag hade sprungit 2500m nära max 10 minuter