Quote from Viktor Wrede on 31 July 2007, 13:15Sprang 19 km 90% teräng idag - jobbigt men nyttigt!! och 1 km kängre än vad jag sprungit tidigare:-)
Sprang 19 km 90% teräng idag - jobbigt men nyttigt!! och 1 km kängre än vad jag sprungit tidigare:-)
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 14:03Linda:
Har du sprungit milen och femman i Skatås?
Linda:
Har du sprungit milen och femman i Skatås?
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 20:35Jaaa nytt PB på milen!! 55 minuter!! Det hade jag aldrig trot. Mitt mål har länge varit att springa milen på under en timme. Så.. där var det då! 😀 (V)
Dessutom var jag på Body Step pass före. Där körde jag så hårt det gick bara. Min löpträning har gjor
Jaaa nytt PB på milen!! 55 minuter!! Det hade jag aldrig trot. Mitt mål har länge varit att springa milen på under en timme. Så.. där var det då! 😀 (V)
Dessutom var jag på Body Step pass före. Där körde jag så hårt det gick bara. Min löpträning har gjor
Quote from Christina Widén on 31 July 2007, 21:14Lyckades förbättra min tid på milen med 1 min idag till 56 min! Känns bra.
Lyckades förbättra min tid på milen med 1 min idag till 56 min! Känns bra.
Quote from Jan Lundquist on 31 July 2007, 21:29WOW Anna-Karin det var inte dåligt presterat, jag brukar vara rätt mör i benen efter ett step-pass 🙂
WOW Anna-Karin det var inte dåligt presterat, jag brukar vara rätt mör i benen efter ett step-pass 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 22:17Tack Stina!! 🙂
Det gick faktist rätt bra men vid 30 min började benen kännas ite styva. Men då tog jag bara till mitt mantra: "Sluta gnäll å spring istället" och ökade farten lite till. Jag hade blivit besviken om jag inte lyckats springa på under timm
Tack Stina!! 🙂
Det gick faktist rätt bra men vid 30 min började benen kännas ite styva. Men då tog jag bara till mitt mantra: "Sluta gnäll å spring istället" och ökade farten lite till. Jag hade blivit besviken om jag inte lyckats springa på under timm
Quote from Jan Lundquist on 31 July 2007, 22:32Jag ska ta till mig ditt mantra
"Sluta gnäll och spring i stället" 🙂
Jag ska ta till mig ditt mantra
"Sluta gnäll och spring i stället" 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2007, 23:11Du kan göra vad som helst i 15 minuter - utom att gnälla ... 😉
Bra jobbat Anna-Karin!Är nog bra att vara lite uppvärmd förvärmd när man sätter igång.
Du kan göra vad som helst i 15 minuter - utom att gnälla ... 😉
Bra jobbat Anna-Karin!
Är nog bra att vara lite uppvärmd förvärmd när man sätter igång.
Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 08:23Tackar! 🙂
Precis, man kan inte börja gnälla, då funkar inget. Men de e ju lätt att man gör det när man blir lite trött och har ont. Då får man ta sig i kragen lite.
Jag lyssnade på iPoden och emellanåt ville jag nästan dansa fram på löpbandet. Men jag
Tackar! 🙂
Precis, man kan inte börja gnälla, då funkar inget. Men de e ju lätt att man gör det när man blir lite trött och har ont. Då får man ta sig i kragen lite.
Jag lyssnade på iPoden och emellanåt ville jag nästan dansa fram på löpbandet. Men jag
Quote from Örjan Andersson on 1 August 2007, 10:00Här kommer årsbästanoteringarna.
5 km - 18:40
9 km - 33:59
10 km - 37:48
Här kommer årsbästanoteringarna.
5 km - 18:40
9 km - 33:59
10 km - 37:48