Quote from Catharina Brattlin on 1 August 2011, 14:55Min PF kom smygande i december 2009, troligtvis av samma orsak som hos Dig Peter. Snömodd-och islöpning under hela vintern utan dubbar eller sånadäringa piggskor - Ice Bugs? Mina överrörliga vrister klarade inte att parera glidningarna tillräckligt, vilke
Min PF kom smygande i december 2009, troligtvis av samma orsak som hos Dig Peter. Snömodd-och islöpning under hela vintern utan dubbar eller sånadäringa piggskor - Ice Bugs? Mina överrörliga vrister klarade inte att parera glidningarna tillräckligt, vilke
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 15:04Sylvia, vad var rätt hjälp ifrån sjukgymnasten?
Min pf kom snabbt och från ingenstans, för att svara på den tidigare frågan
mvh/
A
Sylvia, vad var rätt hjälp ifrån sjukgymnasten?
Min pf kom snabbt och från ingenstans, för att svara på den tidigare frågan
mvh/
A
Quote from Funbeat user on 1 August 2011, 15:11Min kom smygande och jag fattade inte vad det var först - trodde det var lite överansträngning bara.
Min kom smygande och jag fattade inte vad det var först - trodde det var lite överansträngning bara.
Quote from Catharina Brattlin on 1 August 2011, 15:28Anders, jag fick både gå och springa barfota, han kollade muskulaturen i fötterna och underbenen samt bedömde fotvalv och ev stelhet i mellanfoten (som tydligen är vanligt hos oss med höga fotvalv). Slutligen kollade han hur rörlig jag är i vristlederna,
Anders, jag fick både gå och springa barfota, han kollade muskulaturen i fötterna och underbenen samt bedömde fotvalv och ev stelhet i mellanfoten (som tydligen är vanligt hos oss med höga fotvalv). Slutligen kollade han hur rörlig jag är i vristlederna,
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 10:01Rehabövingarna verkar funka för många, men det märkliga i just mitt fall är att jag känner bara mer smärta efteråt nar masserat och rehabtränat fötterna. Isbad är den enda som verkar funka på mitt tillstånd. Kanske måste inflammationen gå ner till visst l
Rehabövingarna verkar funka för många, men det märkliga i just mitt fall är att jag känner bara mer smärta efteråt nar masserat och rehabtränat fötterna. Isbad är den enda som verkar funka på mitt tillstånd. Kanske måste inflammationen gå ner till visst l
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 11:09Hälsporre är något annat än pf som flera av oss haft. Hälsporre är väl om jag förstått rätt konsekvens av pf? Värre att behandla kanske...
Hälsporre är något annat än pf som flera av oss haft. Hälsporre är väl om jag förstått rätt konsekvens av pf? Värre att behandla kanske...
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 11:26Jag blir inte helt klok på det, men på vardguiden.se o andra siter så beskrivs pf och hälsporre som samma sak (såvitt jag tolkar det iaf)
Jag blir inte helt klok på det, men på vardguiden.se o andra siter så beskrivs pf och hälsporre som samma sak (såvitt jag tolkar det iaf)
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 11:30"Plantarfasciit är en vanlig orsak till hälsmärta. Ordet hälsporre kommer av att man ibland på röntgen kan se en liten ben-nabb, med formen av en sporre under hälbenet. Det är dock inte hälsporren i sig som gör ont. Vid röntgen av foten kan en hälsporre s
"Plantarfasciit är en vanlig orsak till hälsmärta. Ordet hälsporre kommer av att man ibland på röntgen kan se en liten ben-nabb, med formen av en sporre under hälbenet. Det är dock inte hälsporren i sig som gör ont. Vid röntgen av foten kan en hälsporre s
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 11:32Maken har haft hälsporre, vill inte få det. 🙁
Men känner mig lite förvirrad....är det skillnad på pf, hälsporre och ömmande hälkuddar, eller hänger allt ihop?????
Det vill säga, börjar det med ömmande hälkuddar som går över till pf som utvecklas till h
Maken har haft hälsporre, vill inte få det. 🙁
Men känner mig lite förvirrad....är det skillnad på pf, hälsporre och ömmande hälkuddar, eller hänger allt ihop?????
Det vill säga, börjar det med ömmande hälkuddar som går över till pf som utvecklas till h
Quote from Funbeat user on 2 August 2011, 11:34Om du läser länkarna så står det mesta där.
Om du läser länkarna så står det mesta där.