Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 12:51PF kan komma av olika orsaker, behöver inte bero på felaktiga skor.
Jag fick en hel del kramp i vaderna under en period. Ordentlig kramp. Dels vid vattenlöpning (pga annan skada) och dels vaknade jag ett par gånger på natten med rejäl kramp.
Nu pratar ja
PF kan komma av olika orsaker, behöver inte bero på felaktiga skor.
Jag fick en hel del kramp i vaderna under en period. Ordentlig kramp. Dels vid vattenlöpning (pga annan skada) och dels vaknade jag ett par gånger på natten med rejäl kramp.
Nu pratar ja
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 15:56Vadkramp behöver man inte vänta ut - den går att stretcha bort direkt!
Vadkramp behöver man inte vänta ut - den går att stretcha bort direkt!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 16:04Det var det jag försökte förklara ovan.
I vanliga fall går det att stretcha, massera bort krampen. I det här fallet, kramp i båda vaderna samtidigt, så in i *** ont att det inte ens gick att försöka få foten i normalt läge! Aldrig upplevt något liknande
Det var det jag försökte förklara ovan.
I vanliga fall går det att stretcha, massera bort krampen. I det här fallet, kramp i båda vaderna samtidigt, så in i *** ont att det inte ens gick att försöka få foten i normalt läge! Aldrig upplevt något liknande
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 16:28Men lyssna nu på Christer, Carin, han vet naturligtvis bättre än du, när det gäller din vad och din vadkramp. Säger att han att den går att stretcha ut, så går den att stretcha ut. Basta!
🙂
Men lyssna nu på Christer, Carin, han vet naturligtvis bättre än du, när det gäller din vad och din vadkramp. Säger att han att den går att stretcha ut, så går den att stretcha ut. Basta!
🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 16:34Naturligtvis 😀
Att jag inte begrep det själv 😉
Naturligtvis 😀
Att jag inte begrep det själv 😉
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 18:25Var inte så där nu! Carin, eftersom du inte skrev nåt om stretching tänkte jag att du inte kände till det "knepet". Båda vaderna samtidigt låter ju jobbigt! Vad hände då du försökte stretcha?
Var inte så där nu! Carin, eftersom du inte skrev nåt om stretching tänkte jag att du inte kände till det "knepet". Båda vaderna samtidigt låter ju jobbigt! Vad hände då du försökte stretcha?
Quote from Catharina Brattlin on 10 August 2011, 20:37Jag hade ofta nattliga sendrag/vadkramp på slutet av mina graviditeter och att INTE försöka göra nåt åt det, utan bara vänta på att det skulle gå över, fanns inte på kartan ö h t. Det gjorde så ont att jag fick panik och maken fick komma till undsättning,
Jag hade ofta nattliga sendrag/vadkramp på slutet av mina graviditeter och att INTE försöka göra nåt åt det, utan bara vänta på att det skulle gå över, fanns inte på kartan ö h t. Det gjorde så ont att jag fick panik och maken fick komma till undsättning,
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 22:36När jag gjorde mig illa i fotleden en gång. Trampade ner foten i ett hål i marken och fastnade medans kroppen fortsatte framåt. Något inne i fotleden gick sönder, broskskador. Läkaren var väldigt förvånad då det normalt brukar vara hälsenan eller vadmuske
När jag gjorde mig illa i fotleden en gång. Trampade ner foten i ett hål i marken och fastnade medans kroppen fortsatte framåt. Något inne i fotleden gick sönder, broskskador. Läkaren var väldigt förvånad då det normalt brukar vara hälsenan eller vadmuske
Quote from Catharina Brattlin on 10 August 2011, 22:41Du kunde ha tryckt fötterna hårt mot golvet och lutat Dig framåt så hade det lättat. Gör så nästa gång. 🙂
Då har Du rätt instabila vrister nu? Mtp hälsenans längd? 🙁
Du kunde ha tryckt fötterna hårt mot golvet och lutat Dig framåt så hade det lättat. Gör så nästa gång. 🙂
Då har Du rätt instabila vrister nu? Mtp hälsenans längd? 🙁
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 23:55Kom tyvärr inte ens upp ur sängen..
Ja, orienteringsfötter 😉
Kom tyvärr inte ens upp ur sängen..
Ja, orienteringsfötter 😉