Quote from Elias Engqvist on 11 August 2011, 02:49Jag har iofs inte varit gravid men har haft en del vadkramper bl.a. I samband m simning o där håller jag med Sylvia - jag har svårt att föreställa mig att jag bara skulle vänta ut det - men du har ju gjort det tydligen. Tufft!
Jag har iofs inte varit gravid men har haft en del vadkramper bl.a. I samband m simning o där håller jag med Sylvia - jag har svårt att föreställa mig att jag bara skulle vänta ut det - men du har ju gjort det tydligen. Tufft!
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 07:18Kan detta vara nåt?
"Plantar Fasciitis & Tight Hamstrings"
http://www.alignedandwell.com/?p=3245&option=com_wordpress&Itemid=223
BILD:http://www.alignedandwell.com/components/com_wordpress/wp/wp-content/uploads/2011/07/Picture-23.png
Kan detta vara nåt?
"Plantar Fasciitis & Tight Hamstrings"
http://www.alignedandwell.com/?p=3245&option=com_wordpress&Itemid=223
BILD:http://www.alignedandwell.com/components/com_wordpress/wp/wp-content/uploads/2011/07/Picture-23.png
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 19:34Det tror jag absolut. var hos massör för tre veckor sedan för mina fotproblem och det gjorde helsickets ont i både vader och hamstrings! Att jag var stel där var ju iofs ingen nyhet, men fram till nu har den mest bara gett sig till känna i ryggen.
Var fö
Det tror jag absolut. var hos massör för tre veckor sedan för mina fotproblem och det gjorde helsickets ont i både vader och hamstrings! Att jag var stel där var ju iofs ingen nyhet, men fram till nu har den mest bara gett sig till känna i ryggen.
Var fö
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 20:11Med risk för att ropa hej innan jag kommit över bäcken kan jag rapportera att min plantar fasciit nästan är helt borta nu.
Detta efter att jag i 3 veckor använt inlägg (formgjutna hos IMC i Malmö) inomhus, i springskorna samt gått med bra sandaler dagtid
Med risk för att ropa hej innan jag kommit över bäcken kan jag rapportera att min plantar fasciit nästan är helt borta nu.
Detta efter att jag i 3 veckor använt inlägg (formgjutna hos IMC i Malmö) inomhus, i springskorna samt gått med bra sandaler dagtid
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 14:58Deltog i en mini clinic för löpteknik med Markus Stålbom nu i helgen, där vi givetvis jobbade med löpsteg och så. Eftersom jag under ett par månader haft problem med just PF kom även den diskussionen upp på teoripasset. Det var mycket intressant att höra
Deltog i en mini clinic för löpteknik med Markus Stålbom nu i helgen, där vi givetvis jobbade med löpsteg och så. Eftersom jag under ett par månader haft problem med just PF kom även den diskussionen upp på teoripasset. Det var mycket intressant att höra
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 08:40Det verkar vara så att jag hamnat i det här träsket själv nu. Håhåjaja, jag betar av skaderegistret ...
Hur har det gått för Peter P, Lisa B och ni andra? Gick över eller har ni slutat springa?
Vet inte om det ät senan eller hälkuddarna, känns mest som
Det verkar vara så att jag hamnat i det här träsket själv nu. Håhåjaja, jag betar av skaderegistret ...
Hur har det gått för Peter P, Lisa B och ni andra? Gick över eller har ni slutat springa?
Vet inte om det ät senan eller hälkuddarna, känns mest som
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 08:52Jag vågar knappt säga det ("peppar peppar"..) men jag blev av med eländet mha inlägg jag fått utprovat. Först använde jag dem hela tiden, i alla skor inkl inneskor men sen trappade jag ner till att endast ha inläggen i ett par skor jag använde när jag sku
Jag vågar knappt säga det ("peppar peppar"..) men jag blev av med eländet mha inlägg jag fått utprovat. Först använde jag dem hela tiden, i alla skor inkl inneskor men sen trappade jag ner till att endast ha inläggen i ett par skor jag använde när jag sku
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 09:12Magnus: Jag har läckande hälkuddar och när jag hade problem med det så hade jag som små ömmande "knutor" på sidan om hälarna. Längst ner på kanten alltså. Tryckte man på hälen kunde man se att dom blev lite större. Dom var små och knappt synbara alltså. J
Magnus: Jag har läckande hälkuddar och när jag hade problem med det så hade jag som små ömmande "knutor" på sidan om hälarna. Längst ner på kanten alltså. Tryckte man på hälen kunde man se att dom blev lite större. Dom var små och knappt synbara alltså. J
Quote from Elias Engqvist on 27 March 2012, 09:33Pirrande känsla under dagen - låter inte som PF. Då brukar man ha jäkligt ont mitt under hälen och ffa på morgonen. Men gå till en bra idrotts-(naprapat/sjukgymnast/läkare/nånting) för att få en ordentlig diagnos och tips hur du blir bra igen!
Pirrande känsla under dagen - låter inte som PF. Då brukar man ha jäkligt ont mitt under hälen och ffa på morgonen. Men gå till en bra idrotts-(naprapat/sjukgymnast/läkare/nånting) för att få en ordentlig diagnos och tips hur du blir bra igen!
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 10:25Det pirrade under mina fötter också.
Det pirrade under mina fötter också.