Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 09:54Eter jag "bara" blev misshandlad vågade jag inte gå ut på kanske ett halvår
och jag bär inte längre halsduk utanför kläderna
(ett tag vågade jag inte ens ha halsduk även mitt i vinterninget av dom (överfall och våldtäkt) är ju kul
och ja våldtäkt är i e
Eter jag "bara" blev misshandlad vågade jag inte gå ut på kanske ett halvår
och jag bär inte längre halsduk utanför kläderna
(ett tag vågade jag inte ens ha halsduk även mitt i vintern
inget av dom (överfall och våldtäkt) är ju kul
och ja våldtäkt är i e
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:05Tack Chica!
Våldtäkt har som man säger väldigt lite med sex att göra egentligen, både en utdragen misshandel och en våldtäkt är en maktdemonstration, man kränker sitt offer genom att markera hur hjälplös h*n är.Och jag tror som sagt att de flesta löper
Tack Chica!
Våldtäkt har som man säger väldigt lite med sex att göra egentligen, både en utdragen misshandel och en våldtäkt är en maktdemonstration, man kränker sitt offer genom att markera hur hjälplös h*n är.
Och jag tror som sagt att de flesta löper
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:12Självmordsstatestiken är högre för de som blir våldtagna än de som blir nedslagna...
Jag skulle hellre hamna på sjukhuset en vecka för misshandel...
Ofta är tortyr inblandat.
Man känner betydligt mindre smärta när man slåss än när man är passiv.
Självmordsstatestiken är högre för de som blir våldtagna än de som blir nedslagna...
Jag skulle hellre hamna på sjukhuset en vecka för misshandel...
Ofta är tortyr inblandat.
Man känner betydligt mindre smärta när man slåss än när man är passiv.
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:19och en liten sak till våldtäktsmänn tar statetisktiskt mest
dopm kvinnor (och ibland män) som ser svaga ut
rädsla är ett tecken på svaghet
även om det är svårt så försök att inte visa det
och så ska man ju slåss som bara den om man blir överfallen också
och en liten sak till våldtäktsmänn tar statetisktiskt mest
dopm kvinnor (och ibland män) som ser svaga ut
rädsla är ett tecken på svaghet
även om det är svårt så försök att inte visa det
och så ska man ju slåss som bara den om man blir överfallen också
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:21"Man känner betydligt mindre smärta när man slåss än när man är passiv. "
Nu undrar jag vad du menar? Tror du att våldtagna inte slåss eller att de som blir nedslagna alltid kan försvara sig?
De kvinnor som försökt värja sig mår bättre än de som inte gjo
"Man känner betydligt mindre smärta när man slåss än när man är passiv. "
Nu undrar jag vad du menar? Tror du att våldtagna inte slåss eller att de som blir nedslagna alltid kan försvara sig?
De kvinnor som försökt värja sig mår bättre än de som inte gjo
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:23"Se stursk ut så springer dansken" 😉
Eller busen drar ngn annan stans.
"Se stursk ut så springer dansken" 😉
Eller busen drar ngn annan stans.
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:27jag (och även min pojkvän)
brukar göra en meditation som gör att jag känner mig mkt säkrare
när jag är ute, inne eller var jag nu är
det är att tänka sig att nån anfaller en
och att man försvarar sig och vinner
alltså vänjer hjärnan med det så att om det
jag (och även min pojkvän)
brukar göra en meditation som gör att jag känner mig mkt säkrare
när jag är ute, inne eller var jag nu är
det är att tänka sig att nån anfaller en
och att man försvarar sig och vinner
alltså vänjer hjärnan med det så att om det
Quote from mårten jansson on 10 August 2007, 10:33Jag tror också på den varianten - att ha tänkt sig in i situationen och funderat på hur man ska ta sig igenom den. Om man ser överfallet (oavsett typ) som något där man inte kan ta sig ur situationen så kommer man inte heller försöka! Men om man vet Att m
Jag tror också på den varianten - att ha tänkt sig in i situationen och funderat på hur man ska ta sig igenom den. Om man ser överfallet (oavsett typ) som något där man inte kan ta sig ur situationen så kommer man inte heller försöka! Men om man vet Att m
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:37och tanlar har kraft om ni tänker att det är kört så kommer det vara mer kört än om ni tänker att ne kan ta er därifrån
försök att aldrig förlora i meditationen
och tanlar har kraft om ni tänker att det är kört så kommer det vara mer kört än om ni tänker att ne kan ta er därifrån
försök att aldrig förlora i meditationen
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 10:39Spring så fort att ingen hinner ikapp dig! Möter du någon skum typ så spurta förbi han/hon så fort det bara går och sakta inte av förrän han är borta! den brukar jag köra . -naturlig och adrenalinfylld intervallträning...
Spring så fort att ingen hinner ikapp dig! Möter du någon skum typ så spurta förbi han/hon så fort det bara går och sakta inte av förrän han är borta! den brukar jag köra . -naturlig och adrenalinfylld intervallträning...