Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRoddmaskin
You need to log in to create posts and topics.

Wow, coolt! För mig har det inte blivit nån rodd alls sen sist. Kanske ikväll eller imorgon.

Bra jobbat, Anneli! Hur långt kom du på timmen?

Bra Malin! 🙂

Mitt rekord är 40 min, då hade jag rejält ont i rumpan i slutet så en timme är galet bra =)

Tack! 🙂

Fokuserade inte på hastigheten utan körde fartlek för att hålla uppe motivationen samt uppvärmning o nedvarvning så totalsträckan blev 10,9 km.

Ja, ont i rumpan får man, därför har jag köpt en gel seatpad, men det går ju även att skära ut frå

En del mycket imponerande tider som anges i den här tråden. Dock är jag mycket förvånad över hur Johan lyckades prestera med sån extremt hög frekvens.

För egen del har jag en C2 ståendes i källaren och sitter och drar i den två-tre ggr i veckan. Det är d

Jag hittar inte min några år gamla Excel-fil med roddpers, men vill minnas att jag hade just under 38 på 10000 och just över 18 på 5000. Den där femtusingen var riktigt, riktigt, riktigt jobbig...

Kul att läsa om allas roddinsatser, själv har jag precis nyligen fått upp ögonen för att detta kan vara något mer än ett redskap för uppvärmning. Körde 10000 igår men det var mest fråga om pannbensträning...och förmåga att fortsätta trots att rumpan blev

Vad är det för förening då? Vad heter den? Själv har jag rott nu två gånger (!) 😉 och då har jag rott 7000 resp 5000 meter. Kan väl inte säga att jag har nån vidare fart, men det är inte riktigt det som är mitt mål, så jag tar det med ro. Än har jag inte

Kenny: Vi heter nocout.se , precis som adressen till hemsidan, enkelt och bra. 😀

"NocOut.se är idrottsföreningen för dig som vill kombinera ett aktivt träningsliv med en social gemenskap oavsett vilken idrott du sysslar med!" För tillfället är de flest