Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 11:12Ah... Ja, du skrev det. Sorry. (#)
Hmm. Ok. Får väl testa lite olika motstånd och se hur hastigheten påverkas nästa gång. 🙂
Varför kallas roddmaskin för ett uppvärmningsredskap förresten? Duger det inte till något annat eller är det bara en fråga om h
Ah... Ja, du skrev det. Sorry. (#)
Hmm. Ok. Får väl testa lite olika motstånd och se hur hastigheten påverkas nästa gång. 🙂
Varför kallas roddmaskin för ett uppvärmningsredskap förresten? Duger det inte till något annat eller är det bara en fråga om h
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 12:29Det är nog bara en fråga för hur det brukar användas, det är ju grymt som fullgod träning. 🙂
Det är nog bara en fråga för hur det brukar användas, det är ju grymt som fullgod träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 12:45Jo, det kan mina träningsvärk i lår och rygg intyga om! 😉
Jo, det kan mina träningsvärk i lår och rygg intyga om! 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 15:27Elin: Det blev ett komma med i adressen som inte skulle vara där, ändrar du i länken så den funkar.
Så får man vara med i er tävling även om man inte kan komma dit och vara med på plats?
Elin: Det blev ett komma med i adressen som inte skulle vara där, ändrar du i länken så den funkar.
Så får man vara med i er tävling även om man inte kan komma dit och vara med på plats?
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 17:23Mia: Tack för påpekandet, jag har redigerat. Tyvärr måste man komma till Linköping och ro på plats för att vara med i tävlingen men jag tyckte mig se några "bor i närheten av mig" så jag tänkte jag skulle göra lite reklam. 🙂
Är spännande också att se
Mia: Tack för påpekandet, jag har redigerat. Tyvärr måste man komma till Linköping och ro på plats för att vara med i tävlingen men jag tyckte mig se några "bor i närheten av mig" så jag tänkte jag skulle göra lite reklam. 🙂
Är spännande också att se
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:13Magnus:
Visserligen är jag helt ny på rodd, men så usel teknik hoppas och tror jag inte att jag har.
Du missar ju en väsentlig detalj när du jämför din å min frekvens. Nämligen vilket motstånd du använder.
Sälv körde jag på ca 5:an när jag körde 6.40 på
Magnus:
Visserligen är jag helt ny på rodd, men så usel teknik hoppas och tror jag inte att jag har.
Du missar ju en väsentlig detalj när du jämför din å min frekvens. Nämligen vilket motstånd du använder.
Sälv körde jag på ca 5:an när jag körde 6.40 på
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 23:41Jag kör på sexan... Men det är klart. Du är avgjort snabbare än vad jag är så det är ju naturligt att du har högre frekvens.
Sen ska sägas att jag kör extremt långa årtag. Jag lärde mig ro när jag pluggade i Holland för snart 15 år sedan och där rodd var
Jag kör på sexan... Men det är klart. Du är avgjort snabbare än vad jag är så det är ju naturligt att du har högre frekvens.
Sen ska sägas att jag kör extremt långa årtag. Jag lärde mig ro när jag pluggade i Holland för snart 15 år sedan och där rodd var
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 03:23Mitt dagsresultat blev 9:18 på dämpning 10 och 2020 m.
Förra omgången blev det 9:34 på dämpning 10 och 2008 m, så en liten förbättring helt klart. Jag tänkte försöka köra så jag kom till 9 eller 8:59, men det gick inte. Kände mig trött idag också och då h
Mitt dagsresultat blev 9:18 på dämpning 10 och 2020 m.
Förra omgången blev det 9:34 på dämpning 10 och 2008 m, så en liten förbättring helt klart. Jag tänkte försöka köra så jag kom till 9 eller 8:59, men det gick inte. Kände mig trött idag också och då h
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 07:46Lassi Karonen satte nytt rekord 2000m på 5.47
http://www.concept2.se/valy.asp?adressID=602&avd=&id=143
Lassi Karonen satte nytt rekord 2000m på 5.47
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 09:17Mia, jag tror definitivt på lägre motstånd. För de flesta tar musklerna slut snabbare än konditionen vid max-belastningen.
Sen har vikten en stor betydelse där. Jag vet inget om dig, men jag väger runt 90 pannor och kör normalt runt 6 i motstånd. Förviss
Mia, jag tror definitivt på lägre motstånd. För de flesta tar musklerna slut snabbare än konditionen vid max-belastningen.
Sen har vikten en stor betydelse där. Jag vet inget om dig, men jag väger runt 90 pannor och kör normalt runt 6 i motstånd. Förviss