Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 09:43Tack Magnus - jag ska köra din Norge-rodd framöver - förhoppningsvis redan denna eller nästa vecka. Återkommer med hur det var! Ska oxå prova lite längre - 10 000 m kan ju vara ett bra riktmärke.
Tack Magnus - jag ska köra din Norge-rodd framöver - förhoppningsvis redan denna eller nästa vecka. Återkommer med hur det var! Ska oxå prova lite längre - 10 000 m kan ju vara ett bra riktmärke.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 21:37Kul med en C2 tråd 🙂
Personbästa:
1h: 15000m
10000m: 39.45
5000m: 19.37
2000m: 7.15
500m: 1.29
Kul med en C2 tråd 🙂
Personbästa:
1h: 15000m
10000m: 39.45
5000m: 19.37
2000m: 7.15
500m: 1.29
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 05:24Om damper-setting. http://board.crossfit.com/showthread.php?t=5310:
Ok I am writing this thread to clarify the drag factor on the Concept 2 rowers. Many people comment me "Chris - I row with the damper on 10 because its the hardest and thus im doing the
Om damper-setting. http://board.crossfit.com/showthread.php?t=5310:
Ok I am writing this thread to clarify the drag factor on the Concept 2 rowers. Many people comment me "Chris - I row with the damper on 10 because its the hardest and thus im doing the
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 09:14Klockrent! Tack!
Klockrent! Tack!
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 16:51Tackar. Bra förklaring.
Tackar. Bra förklaring.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 22:55Ang dämpning. På denna videon(http://www.youtube.com/watch?v=B4di-AGCv6A&NR=1) kan ni se Graham Benton som kört 2000m på 5.42.5. Det ser ut som han har dämpningen på ca 5.
Ang dämpning. På denna videon(http://www.youtube.com/watch?v=B4di-AGCv6A&NR=1) kan ni se Graham Benton som kört 2000m på 5.42.5. Det ser ut som han har dämpningen på ca 5.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 11:06Alldeles ny på forumet, men blev glad då jag fann den här tråden. Har tränat en del rodd sedan i november (innan dess hade jag i princip inte tränat någon konditionsträning alls på drygt två år). Har tyvärr gått och skaffat mig lite ryggbesvär senaste vec
Alldeles ny på forumet, men blev glad då jag fann den här tråden. Har tränat en del rodd sedan i november (innan dess hade jag i princip inte tränat någon konditionsträning alls på drygt två år). Har tyvärr gått och skaffat mig lite ryggbesvär senaste vec
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:40Har nu kört ganska regelbundet på en Concept2:a på gymet. Ror nästan alltid 30 minuter som en del av ett konditionspass.
Själva rodden känns bra, men jag har ett litet problem som jag tänkte kolla om fler känner igen sig i. Efter ca halva tiden blir får
Har nu kört ganska regelbundet på en Concept2:a på gymet. Ror nästan alltid 30 minuter som en del av ett konditionspass.
Själva rodden känns bra, men jag har ett litet problem som jag tänkte kolla om fler känner igen sig i. Efter ca halva tiden blir får
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 09:48Rodde igår för första gången på länge, 2000m 8:41:xx. Nytt PB! 🙂
Jag har f ö samma problem som Henrik och skulle gärna få lite tips jag med! Känns som om man klämmer någon nerv eller något... Jag har funderat på att ta med ett sittunderlag till gymmet
Rodde igår för första gången på länge, 2000m 8:41:xx. Nytt PB! 🙂
Jag har f ö samma problem som Henrik och skulle gärna få lite tips jag med! Känns som om man klämmer någon nerv eller något... Jag har funderat på att ta med ett sittunderlag till gymmet
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 10:49Jag kör regelbundet roddpass och de flesta av oss har samma problem. Vi har små avklippta sittunderlag som gymet tillhandahåller som man kan använda det och gör att det hela känns lite bättre, men tyck inte att det är pinsamt, betyder väl bara att du har
Jag kör regelbundet roddpass och de flesta av oss har samma problem. Vi har små avklippta sittunderlag som gymet tillhandahåller som man kan använda det och gör att det hela känns lite bättre, men tyck inte att det är pinsamt, betyder väl bara att du har