Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:29Jag får också helt sjukt ont i röva! Som du säger Henrik, det känns som att det hindrar mig snarare än att jag blir trött i muskler eller att jag blir för andfådd.
Funderade på att sätta mig på min handduk jag hade med senast, men jag antog att jag skull
Jag får också helt sjukt ont i röva! Som du säger Henrik, det känns som att det hindrar mig snarare än att jag blir trött i muskler eller att jag blir för andfådd.
Funderade på att sätta mig på min handduk jag hade med senast, men jag antog att jag skull
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:15Väl formulerat Malin 🙂
Har också övervägt handduk, men nån variant av sittunderlag låter vettigt.
Alternativt en sån här:
http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx?menuid=12,40&menu=Maskerad,L%C3%B6sbr%C3%B6st/l%C3%B6srumpor&id=201503
Respekt för d
Väl formulerat Malin 🙂
Har också övervägt handduk, men nån variant av sittunderlag låter vettigt.
Alternativt en sån här:
Respekt för d
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:36Cykelbyxor.
Cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:00Annars var nog inte Davids råd så tokigt. 🙂
BILD:http://www.buttericks.se/cache/large/2420.jpg
Annars var nog inte Davids råd så tokigt. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:20David och Mikael: Har ni testat? Är verkligen vadderingen tillräckligt bred över röva? Vore ju toppen om det fungerade...
David och Mikael: Har ni testat? Är verkligen vadderingen tillräckligt bred över röva? Vore ju toppen om det fungerade...
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:21Tyvärr inte Anna E. Jag ror inte så länge utan bara 2000 m 🙂
Tyvärr inte Anna E. Jag ror inte så länge utan bara 2000 m 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:31Roddare använder ofta cykelbyxor i båten.
Roddare använder ofta cykelbyxor i båten.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:38När jag tävlade i kajak i min gröna ungdom hade vi alltid mamelucker.
När jag tävlade i kajak i min gröna ungdom hade vi alltid mamelucker.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:39I sälskinn?
I sälskinn?
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:41Haha. Nej det var nog någon lycra. Morsans gamla. Lite spets nertill har jag för mig. My lips are sealed. 🙂
Haha. Nej det var nog någon lycra. Morsans gamla. Lite spets nertill har jag för mig. My lips are sealed. 🙂