Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 17:51Henric och Malin:
Har precis samma problem! Kanske beror på stela ljumskar? Jag har fått lite mindre problem med tiden då jag stretchat mycket det senaste halvåret.
Henric och Malin:
Har precis samma problem! Kanske beror på stela ljumskar? Jag har fått lite mindre problem med tiden då jag stretchat mycket det senaste halvåret.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:48Jag hade också ont i sätesmusklerna i början men det försvann efter ett par månaders regelbunden träning. Nu har jag aldrig ont längre.
Jag hade också ont i sätesmusklerna i början men det försvann efter ett par månaders regelbunden träning. Nu har jag aldrig ont längre.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:59Körde 5000 m idag utan problem med ont i "röva". Även jag har ett benigt arsel. 🙂 Ni kanske känner efter för mycket? 🙂
Körde 5000 m idag utan problem med ont i "röva". Även jag har ett benigt arsel. 🙂 Ni kanske känner efter för mycket? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 22:03Mikael eller så har du ingen känsel i röven! 😉
Kan säga såhär: Jag har sett sånadär där cykelbyxor ni snackar om. Jag kommer ALDRIG, och jag upprepar detta: ALDRIG, ta på mig sådana. Tar hellre på mig den där lösröven.
Nä, okej, det gör jag inte. Ta
Mikael eller så har du ingen känsel i röven! 😉
Kan säga såhär: Jag har sett sånadär där cykelbyxor ni snackar om. Jag kommer ALDRIG, och jag upprepar detta: ALDRIG, ta på mig sådana. Tar hellre på mig den där lösröven.
Nä, okej, det gör jag inte. Ta
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 22:05Det är inget fel på min röv :@
Det är inget fel på min röv :@
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 22:08Mikael säg inte det 😀
Mikael säg inte det 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 01:59Min röv är muskulös som bara den. Säg en sak om Edward, säg att hans röv är välvuxen!
Min röv är muskulös som bara den. Säg en sak om Edward, säg att hans röv är välvuxen!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:51Nog för att tråden spårat och hamnat lite off-topic men jag hakar på ändå.
Tycker själv inte att det är så farligt med bakvärken, men visst kan det kännas lite efter drygt två timmar när man kör roddmarathon 😉
Nog för att tråden spårat och hamnat lite off-topic men jag hakar på ändå.
Tycker själv inte att det är så farligt med bakvärken, men visst kan det kännas lite efter drygt två timmar när man kör roddmarathon 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:50Sorry Malin och Yvonne. Det var mer en del lösningsförslag en bit upp som kändes lite "väl kreativa"...
Har dessvärre inga klockrena tips att ge. Jag får dock som mest ont när jag ror lite långsamt. Öser jag på så har jag sällan problem, men det kanske b
Sorry Malin och Yvonne. Det var mer en del lösningsförslag en bit upp som kändes lite "väl kreativa"...
Har dessvärre inga klockrena tips att ge. Jag får dock som mest ont när jag ror lite långsamt. Öser jag på så har jag sällan problem, men det kanske b
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:37Jag instämmer meed Magnus: förbättra framförallt tekniken. Och ro ofta. Kroppen vänjer sig. Mitt rövont har med tiden försvunnit alltmer.
Jag instämmer meed Magnus: förbättra framförallt tekniken. Och ro ofta. Kroppen vänjer sig. Mitt rövont har med tiden försvunnit alltmer.