Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRoddmaskin
You need to log in to create posts and topics.

Värmde upp med 5000 m på gymmet igår. Tid 19:27 och då "softade" jag fram till 16 minuter. Kring 18:30 borde väl gå om man tar i lite?

🙂

försöker komma igång med styrketräning igen och tänkte köra lite roddmaskin inför vinterns skidåkning. Kul med träning , där det verkligen känns att man tar i. (blod, svett o tårar!)
Körde 2000 m som uppvärmning 8.09
Roligt att sätta upp lite mål så d

Bra jobbat Ann! Ta nu inte i så du blöder 🙁

Håller med fröken Wik. Bra jobbat. (t+)

Om vi antog att du är mellan 20-29 år så har du en tid bland dom 400 bästa i världen i år 😉

http://www.concept2.com/sranking03/get_wrankings.asp?gotopage=8

Bra jobbat Ann! Ta i så du får blodsmak 😉

Själv körde jag roddmaskin som del i crossfit-pass idag.

4 varv på tid av:

5 reps marklyft (90 kg)
5 pull-ups
500 meter rodd (1:42, 1:45, 1:46, 1:47)

Fjärde rodden var enormt tung. Blodsmak och tunnelseende.

Oj, vad duktiga ni är som orkar sätta er inomhus på roddmaskinen när solen skiner ute! Det har inte blivit många roddmaskinspass för mig nu.

Tack för hejarop !

Kul med rankinglista- då finns det många att tävla mot
ska nog ta i så det blöder nästa gång också, 🙂

Tycker att det verkar som att alla ni på Funbeat kunde ha en egen ranking med alla era topptider!

Härligt med sol och uteträni

07:15:7 på 2000 m idag igen 🙁

Hade så skönt flow första 3 minuterna med 1:44/500m i snitt men sen s*et det sig. Är inte bättre än så.

Just nu.

🙂

Grymma tider allihopa, kämpa på!!

Jag sänkte mitt PB på 2000 m från 9.30 till 8.57 nu ikväll, väldigt nöjd med det! Då hade jag även sänkt dampern, hade den på 4 sist och satte den på 3 nu. Det efter att ha läst på lite mer här i tråden och Concept2-hems

Hej alla!

Har läst denna tråden med intresse, och nu verkar jag få nyttan av all kunskap som finns här, när jag är nybliven "roddare". 🙂

Men behöver lite råd, feedback eller vad jag ska kalla det.

Syftet med roddpassen är att hålla igång flåset fram