Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunKeeper
You need to log in to create posts and topics.

Hej! jag använder RunKeeper bara för dess "free training plans". Bra för disciplin och nybörjare som jag. Annars är det alltid något strul, både med appen och hemsidan. Endomodo funkar bra, ska testa "Personal running trainer" i framtiden, vilken ser bra

Jag tröttnade på att Funbeat aldrig fixar sina buggar så jag började botanisera i app-djungeln och gav Runkeeper en ny chans (ser att mina tidigare inlägg i den här tråden är från 2011). Tyvärr tvingas jag konstatera att allt som Runkeeper lyckats åstadko

@Nellie
Du kan lägga in egna intervallpass i Runkeeper. På förstasidan klickar du på Workout och där väljer du det pass du vill köra. Om det inte finns något som passar klickar du på "Create New Workout" längst ned. Då kan du välja på "slow", "steady" ell

@Fredrik

Ah tack. Har ju inte rotat runt i runkeeper så värst men ska ta och göra det till dagens pass. 😀

Inga problem. Lycka till, hoppas att det är vad du söker 🙂
__
Fredrik

@Fredrik - ja men fasen var bra! Kollade läget och det var ju nåt sånt jag ville ha. Dessvärre kan jag inte låta runkeeper ta över för min garmin. Man kan se Garmin som min huvudtränare och runkeeper assisterande.

Det kan du ju göra. Då gäller det bara att du har telefonen på ett sånt sätt att du faktiskt hör när den säger åt dig att intervallet är slut 🙂 Det missade jag en gång...

Jag vet inte om det framkommit tydligt nog, men i förra veckan lanserade FunBeat vår nya app (inledningsvis till iPhone, inom kort till Android).

Den nya appen är fullständigt omarbetad och har ett gränssnitt som är mycket enkelt och tydligt, och dessut

Olle jag uppdaterade min app för funbeat. Ska spana på den lite. I första ögonblicket kändes den ju som en klar förbättring.

@fredrik - det är ett problem att inte höra när intervallerna är slut. Dessutom älskar jag att ha musiken rätt så högt i öronen.

@ Olle Eriksson Synd att den inte finns till WP8 telefoner 🙁