Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 20:56"kinesen"? (#)
"kinesen"? (#)
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 21:07Japan(?). Jag som trodde Tamagotchi jag kines... 🙁
Ha! Då lärde jag mig något idag me!
Japan(?). Jag som trodde Tamagotchi jag kines... 🙁
Ha! Då lärde jag mig något idag me!
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 07:57"Ryan, jag förstår inte vad du menar med stycket om att jag ålar ca 9s in. Roterar jag för mycket eller för lite med höfterna, eller är det i otakt med resten...?"
jag menar att det ser ut som den stycker ut din höft. istället för att bara rotera du har
"Ryan, jag förstår inte vad du menar med stycket om att jag ålar ca 9s in. Roterar jag för mycket eller för lite med höfterna, eller är det i otakt med resten...?"
jag menar att det ser ut som den stycker ut din höft. istället för att bara rotera du har
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 00:15Samuel, fin video, och rätt ok simning också:). Du har fått många fina råd redan också. Min första tanke var att du har väldigt mycket bra på plats redan men att det är något som inte klickar och att det saknas harmoni och ser aningen spänt ut. Jag tycker
Samuel, fin video, och rätt ok simning också:). Du har fått många fina råd redan också. Min första tanke var att du har väldigt mycket bra på plats redan men att det är något som inte klickar och att det saknas harmoni och ser aningen spänt ut. Jag tycker
Quote from j sollerman on 1 November 2011, 18:35Jag lånar denna tråden till två filmer på mig.
Över vattnet
http://www.youtube.com/watch?v=4gbB-WH06W0Under vattnet
http://www.youtube.com/watch?v=3HUVA_vYo-oLite jobbigt att se hur man själv simmar. Det är lättare att stå på kanten och sägar hur
Jag lånar denna tråden till två filmer på mig.
Över vattnet
Under vattnet
Lite jobbigt att se hur man själv simmar. Det är lättare att stå på kanten och sägar hur
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 19:06du hamna utanför bild så det är svårt att ser din armtag i helheten.
undervatten det ser ut som din höft och ben för fördjup. inte när du gå förbi kameran men efter 3-4m.
du hamna utanför bild så det är svårt att ser din armtag i helheten.
undervatten det ser ut som din höft och ben för fördjup. inte när du gå förbi kameran men efter 3-4m.
Quote from j sollerman on 1 November 2011, 19:17Får se till att få bättre filmer till nästa gång. Dessa filmer filmade vi för att testa kameran. Detta va de enda "seriösa" jag hittade 😉
Får se till att få bättre filmer till nästa gång. Dessa filmer filmade vi för att testa kameran. Detta va de enda "seriösa" jag hittade 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 19:30jag vet inte om det är vinkle av inspelning men det ser ut som du ledar med din armbågen.
och jag skulle säg släppna av lite med arm rörelse utanför vatten. det är där man ska vila, men det ser ut som du har väldigt kontrollerat arm rörelse.
den första
jag vet inte om det är vinkle av inspelning men det ser ut som du ledar med din armbågen.
och jag skulle säg släppna av lite med arm rörelse utanför vatten. det är där man ska vila, men det ser ut som du har väldigt kontrollerat arm rörelse.
den första
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 22:21Tack för ännu mer konstruktiv kritik!
Jespers förslag på 10x50 med successivt minskat antal armtag tog jag med mig till träningen igår och dom andra hakade på. Det var en av de saker jag var särskilt missnöjd med själv, att jag drar och drar men inte ko
Tack för ännu mer konstruktiv kritik!
Jespers förslag på 10x50 med successivt minskat antal armtag tog jag med mig till träningen igår och dom andra hakade på. Det var en av de saker jag var särskilt missnöjd med själv, att jag drar och drar men inte ko
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 23:01Den här tråden är grymt bra för oss som inte har någon tränare.
Extremt tacksamt att några duktiga simmare tar lite av sin tid att titta och kommentera simningen för oss nybörjare.Jag passade på att filma lite på min simträning idag.
Jag klarar att sim
Den här tråden är grymt bra för oss som inte har någon tränare.
Extremt tacksamt att några duktiga simmare tar lite av sin tid att titta och kommentera simningen för oss nybörjare.
Jag passade på att filma lite på min simträning idag.
Jag klarar att sim