Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 06:16Samuel: - När jag räknar armtagen i filmen ligger du på 22. Hur gör du för att komma ned till 15?
Johan - Huvudet för högt.
Samuel: - När jag räknar armtagen i filmen ligger du på 22. Hur gör du för att komma ned till 15?
Johan - Huvudet för högt.
Quote from Funbeat user on 4 November 2011, 06:47undervatten inspelning är inte så jätte viktig, men ni som har någon som kan spela in er ta gärna också en rakfram. när du spela in från sidan är det svårt att ser hand insätting. och rakfram inspelning kan du ser lite bättre armbåden, höften och ser hur
undervatten inspelning är inte så jätte viktig, men ni som har någon som kan spela in er ta gärna också en rakfram. när du spela in från sidan är det svårt att ser hand insätting. och rakfram inspelning kan du ser lite bättre armbåden, höften och ser hur
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:44Trampvagn, jag såg att jag hade missat att svara på din fråga. Jag försöker fokusera på draget och glidfasen. Sparkar inte mer, snarare mindre (tvåtakt tror jag). Tipsen jag fått här har varit värdefulla.
Men jag klarar inte av att ligga på 15 armtag und
Trampvagn, jag såg att jag hade missat att svara på din fråga. Jag försöker fokusera på draget och glidfasen. Sparkar inte mer, snarare mindre (tvåtakt tror jag). Tipsen jag fått här har varit värdefulla.
Men jag klarar inte av att ligga på 15 armtag und
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 16:15Någon skrev att man ska pressa sin kropp uppåt i början på armtaget, genom att pressa handen nedåt. Dumt. Den energi man lägger ner ska föra kroppen framåt, inte uppåt. Dessutom sabbar det vattenläget genom att sänka benen.
Här ser vi hur man ska börja s
Någon skrev att man ska pressa sin kropp uppåt i början på armtaget, genom att pressa handen nedåt. Dumt. Den energi man lägger ner ska föra kroppen framåt, inte uppåt. Dessutom sabbar det vattenläget genom att sänka benen.
Här ser vi hur man ska börja s
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 21:11Vilken bra film Adam - Tack!
Oj vad hon ligger lågt med huvudet. Jag inser att jag nog ligger för högt med huvudet.
Vilken bra film Adam - Tack!
Oj vad hon ligger lågt med huvudet. Jag inser att jag nog ligger för högt med huvudet.
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 21:12Hej! Vill börja med att säga att jag tycker att du har väldigt fin teknik för att inte ha någon tränare 🙂
Det du kan försöka tänka på är själva armtaget, tänk på att göra en "s-rörelse" där du avslutar under höften som roteras mot botten. Rotationen ska
Hej! Vill börja med att säga att jag tycker att du har väldigt fin teknik för att inte ha någon tränare 🙂
Det du kan försöka tänka på är själva armtaget, tänk på att göra en "s-rörelse" där du avslutar under höften som roteras mot botten. Rotationen ska
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 19:33Min tur med lite undervattensfoto
http://www.youtube.com/watch?v=KwefGCLE1_o
Jag trodde inte att jag drog så brett med armarna.
Hur ska jag kunna få in dem?Tyvärr var kameran inte så vidvinklig att det blev mycket sido-fotande, men det syns kanske någ
Min tur med lite undervattensfoto
Jag trodde inte att jag drog så brett med armarna.
Hur ska jag kunna få in dem?
Tyvärr var kameran inte så vidvinklig att det blev mycket sido-fotande, men det syns kanske någ
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 21:21Vadå brett mellan armarna? Det såg väl jättebra ut! (t+)
Vadå brett mellan armarna? Det såg väl jättebra ut! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 21:37Skulle kanske förklara mig mer, men jag tycker jag drar väldigt brett i vattnet.
Jag blir oftast väldigt trött i axlarna och undrar om inte det här är anledningen.
Skulle kanske förklara mig mer, men jag tycker jag drar väldigt brett i vattnet.
Jag blir oftast väldigt trött i axlarna och undrar om inte det här är anledningen.
Quote from j sollerman on 8 January 2012, 20:0850 meter fritt från pall. Det är jag som är närmast kameran. Vad ska jag tänka på? Tiden blev 31,2
http://www.youtube.com/watch?v=OCaomtnqo5I&context=C3d63a6aADOEgsToPDskIPEdgszAW6sQki6iRVzlTT
50 meter fritt från pall. Det är jag som är närmast kameran. Vad ska jag tänka på? Tiden blev 31,2