Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte frågan om det är fint eller inte utan bara hur jag fungerar.

Men jag har faktiskt börjat fundera på att köpa hjälm till skidåkning. Även om jag numera undviker svarta puckelpistar utan nöjer mig med max välpistade svarta backar så går det eg

Magnus: Ja, JAG är verkligen den konfrontativa typen (t+)
EDIT: Mitt beteende är verkligen av den konfrontativa typen

AL, Något jag fick uppleva så sent som i förrgår när jag fick bryta och gå hem i ösregn en halvtimma. Har hänt på OL-tävlimg också. Jag vet faktiskt inte hur man skulle lösa det. Vid mina vinterturer är det vad som oroar mig mest. Värmefilt?

Magnus: Du får gärna upplysa mig om var i denna diskussion jag tagit på mig offerrollen. Jag har uppmanat dig att vara lite trevligare i dina inlägg. Om det gör mig till offer så förstår jag inte slutledningen riktigt. Men "Den som talar i vredesmod komme

Erik, skall vi slåss om vem som är mest aggresiv? 🙂

Äh, du verkar ha viss humor i alla fall. Det är en bra egenskap som slätar över mycket annat.

Det var inte min mening att förlöjliga ditt säkerhetstänkande, mwm visst kunde jag skrivit lite snällare

Magnus: Tack! Let´s move on (H:) Ber också om ursäkt om jag på något sätt har förolämpat dig.

Så om vi sammanfattar diskussionen:
ID-armband: Bra, coolt om än lite dyrt.
ID-kort: Bäst om än lite skavande beroende på ficka.
Kontaktuppgifter skrivet på a

MH: Fick en vindjacka som välkomstpresent av Runners. Tar plats som ett äpple & har den alltid med i midjeväskan på LP. Finns enstaka liknande modeller i handeln. Men den har ett klart begränsat värde om det ösregnar... Som sagt, i höst/vinter kommer jag

Häcklar du mitt första förband? 😉 Mitt förslag om fastfinder var seriöst, har som slagt funderat på ett sådant.

Ang binda för att linda foten, såg att många OL-landslagslöpare kör med det.

En sak som jag tycker är viktigt nu på vinterhalvåret är reflexer. jag springer nästan alltid med reflexväst under vinterhalvåret. Sen undviker jag landsvägar om det går.

Lite pengar är ju inte fel att ha med.