Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En rolig "one-liner", som du kallar det, skulle verkligen pigga upp efter dina griniga inlägg!

Det var inte meningen att vara grinig, snarare var mitt syfte att ifrågasätta de griniga inläggen på Eriks tråd, fast det kanske inte framgick. Jag är ledsen om jag irriterat dig, och jag kan inte hitta på någon kul one-liner som både är fyndig och spydig

eller får vi framföra den åsikten att vi inte behöver kunna identifieras? Eller är jag för negativ då?

Min åsikt är att vi alltför ofta söker efter en falsk eller onödig trygghet i alla delar av livet. Det är bara att öppna dörren och springa ut. Hela vä

Krister, jag håller med dig i att många söker efter onödig trygghet som de kanske egentligen inte behöver. Kvarstår gör ju ändå frågan hur man kan vara säker på löpturen om olyckan skulle vara framme, oavsett vilken form olyckan tar sig. Vad människor upp

När det nu finns billiga mobiltelefoner...

1) Tvingades avbryta ett LP i vintras och ringde hem för att bli hämtad. Blev ganska illa avkyld på bara 10-15 minuters väntan (kunde promenera men inte jogga). Väggade under ett annat vintrigt LP då bilen var i

I egenskap av trådstartare vill jag ändå säga några ytterligare saker. Jag är väldigt många saker. "Trygghetsnarkoman" och "Lättkränkt" är dock inte någon av dem.
Anledningen att jag har mitt ID-band på mig är att jag vill att mina anhöriga ska bli konta

Erik, du har rätt. Att kalla folk för troll, sura gubbar mm tyder på en viss inneboende ilska. Några nedsättande kommntarer om dig har i alla fall inte jag skrivit. Och om jag inte läst slarvigt, ingen annan heller.

Däremot tror jag du får vara beredd på

Käre Magnus: Jag har inte pekat ut dig explicit när jag skrev om personer som skriver nedsättande kommentarer om andra utan diskuterar snarare fenomenet i sig. En snabb genomläsning av flertalet av dina inlägg i andra trådar gör dock gällande att du snara

Men vad skönt att du inte pekade ut mig! Då kanske vi kan återgå till att diskutera säkerhet när man är ute och springer, istället för att recensera varandras karaktärsdrag? Det senare tycker jag inte hör hemma i en sansad diskussion.

Lyssnar alltid på musik i telefonen så den följer med på löp/cykelturen. Efter en händelse i vintras är den även med ur säkerhetssynpunkt.