Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:35Fast du skrev följande i ditt första, och trådens tredje, inlägg: "Du har betalt 150:- för att skriva upp 3 telefonnummer på din arm? Vi brukade skriva telefonnummer på våra barns arm med kulspetspenna. Det kostar nästan gratis, och är man vuxen får man p
Fast du skrev följande i ditt första, och trådens tredje, inlägg: "Du har betalt 150:- för att skriva upp 3 telefonnummer på din arm? Vi brukade skriva telefonnummer på våra barns arm med kulspetspenna. Det kostar nästan gratis, och är man vuxen får man p
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:44"Så, om man kan tolka ett inlägg på flera sätt, välj det välvilliga, och om man nte har något trevligt eller intressant att skriva, skriv då inget alls hellre än ett grinigt inlägg för att visa hur duktiga ordmärkare ni är."
Kanske inte riktigt så lätt i
"Så, om man kan tolka ett inlägg på flera sätt, välj det välvilliga, och om man nte har något trevligt eller intressant att skriva, skriv då inget alls hellre än ett grinigt inlägg för att visa hur duktiga ordmärkare ni är."
Kanske inte riktigt så lätt i
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:45Kul med individer som anser sig ha tolkningsföreträde.
Kul med individer som anser sig ha tolkningsföreträde.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:50Fredrik (t+).
Mikael, kom gärna med egna förslag istället för att föra en metadiskussion.
Fredrik (t+).
Mikael, kom gärna med egna förslag istället för att föra en metadiskussion.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:53Faktum är att jag bara frågade hur Magnus trodde att hans inlägg skulle tolkas, och gav två olika varianter på tolkning, en välvillig, och en illvillig. Var inlägget häcklande, eller ej (eftersom Magnus ju hävdade att han inte heller häcklade Erik)?
Men
Faktum är att jag bara frågade hur Magnus trodde att hans inlägg skulle tolkas, och gav två olika varianter på tolkning, en välvillig, och en illvillig. Var inlägget häcklande, eller ej (eftersom Magnus ju hävdade att han inte heller häcklade Erik)?
Men
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:14Hmmm, det verkar ofarligare att springa ute än att sitta inne och kommentera Funbeatinlägg....så jag avstår.
Hmmm, det verkar ofarligare att springa ute än att sitta inne och kommentera Funbeatinlägg....så jag avstår.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:15Framför allt tror jag det är mer givande. Så ut och spring med dig! (t+)
Framför allt tror jag det är mer givande. Så ut och spring med dig! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:18Ta med datorn o mobilt tillbehör så du kan maila nå´n
Ed. om nått skulle hända alltså
Ta med datorn o mobilt tillbehör så du kan maila nå´n
Ed. om nått skulle hända alltså
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:19Mikael S: låt mig först säga att jag personligen inte tror att jag har häcklat någon alls i den här tråden. Jag har dock ifrågasatt. Jag vet inte om det betyder att jag är med i den skara du syftar på eller inte.
Men det är väldigt rätt att tro att man v
Mikael S: låt mig först säga att jag personligen inte tror att jag har häcklat någon alls i den här tråden. Jag har dock ifrågasatt. Jag vet inte om det betyder att jag är med i den skara du syftar på eller inte.
Men det är väldigt rätt att tro att man v
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:44Nej Fredrik, jag menade inte dig, jag blir bara så trött på de som spammar sönder så många trådar med otrevliga inlägg, mer eller mindre OT, och ofta ordmärkande, mästrande, och nedtryckande, i den där tonen man minns från översittarna i skolan, eller lum
Nej Fredrik, jag menade inte dig, jag blir bara så trött på de som spammar sönder så många trådar med otrevliga inlägg, mer eller mindre OT, och ofta ordmärkande, mästrande, och nedtryckande, i den där tonen man minns från översittarna i skolan, eller lum