Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 19:32Jag har faktiskt funderat på att skaffa en sådan här.
http://www.mcmurdo.co.uk/en/products/2-plbs/2-fastfind-210-211Kostar runt 3000:-, men är man långt bort från all ära och redlighet så kan den vara bra att ha. Storlek som men mobil ung.
Jag har faktiskt funderat på att skaffa en sådan här.
http://www.mcmurdo.co.uk/en/products/2-plbs/2-fastfind-210-211
Kostar runt 3000:-, men är man långt bort från all ära och redlighet så kan den vara bra att ha. Storlek som men mobil ung.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:00Eftersom jag har epilepsi och dessutom är en ganska feg och rädd kille har jag en bit coach-tejp på bröstet med namn och pnr samt "Epilepsi". Har också med mig mobiltelefon. Sen är det bara att hoppas att någon råkar komma förbi just där i skogen. På sena
Eftersom jag har epilepsi och dessutom är en ganska feg och rädd kille har jag en bit coach-tejp på bröstet med namn och pnr samt "Epilepsi". Har också med mig mobiltelefon. Sen är det bara att hoppas att någon råkar komma förbi just där i skogen. På sena
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:15I våras sprang jag ett långpass. Efter 1,5 mil var jag bakom universitetet vid Stora skuggan ungefär och plötsligt snavade jag över en rot. Jag slog upp ena knät och axeln och det gjorde förbannat ont. Jag hade ingen mobil på mig. Jag hade inte mött någon
I våras sprang jag ett långpass. Efter 1,5 mil var jag bakom universitetet vid Stora skuggan ungefär och plötsligt snavade jag över en rot. Jag slog upp ena knät och axeln och det gjorde förbannat ont. Jag hade ingen mobil på mig. Jag hade inte mött någon
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:30Erik (och Caisa) (t+)
griniga ordmärkare (t-)Synd att så många diskussioner som kunde blivit intressanta och bra måste trasas sönder av de som inte gillar dem. Kan ni inte bara låta bli att kommentera istället för att skriva nedlåtande kommentarer? Som
Erik (och Caisa) (t+)
griniga ordmärkare (t-)
Synd att så många diskussioner som kunde blivit intressanta och bra måste trasas sönder av de som inte gillar dem. Kan ni inte bara låta bli att kommentera istället för att skriva nedlåtande kommentarer? Som
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:32TACK Mikael S................
TACK Mikael S................
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:36Mikael S: Kunde inte ha sagt det bättre själv. Amor vincit omnia.
Mikael S: Kunde inte ha sagt det bättre själv. Amor vincit omnia.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:36Mikael: Väl talat! 🙂
Mikael: Väl talat! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:37Fick nytta av min mobil idag.
Jag glömde nycklarna hemma och när jag kom tillbaka var porten låst (#)
Då tänkte jag på den här tråden, med ett litet leende. Jag lämnar inte min telefon hemma, hur mycket andra tycker den är onödig och hur feg jag än må f
Fick nytta av min mobil idag.
Jag glömde nycklarna hemma och när jag kom tillbaka var porten låst (#)
Då tänkte jag på den här tråden, med ett litet leende. Jag lämnar inte min telefon hemma, hur mycket andra tycker den är onödig och hur feg jag än må f
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:21Snällt skrivet Mikael, ja det är allt lite märkligt att när det kommer tips om hur man kan förbättra sin egen säkerhet när man springer, så verkar det vara intressantare att prata mer om vem som skrev vad och hur det kändes, än diskutera tipsen i sig.
Ja
Snällt skrivet Mikael, ja det är allt lite märkligt att när det kommer tips om hur man kan förbättra sin egen säkerhet när man springer, så verkar det vara intressantare att prata mer om vem som skrev vad och hur det kändes, än diskutera tipsen i sig.
Ja
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 21:34sedan ändrar man telefonnummer
sedan ändrar man telefonnummer