Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har faktiskt funderat på att skaffa en sådan här.
http://www.mcmurdo.co.uk/en/products/2-plbs/2-fastfind-210-211

Kostar runt 3000:-, men är man långt bort från all ära och redlighet så kan den vara bra att ha. Storlek som men mobil ung.

Eftersom jag har epilepsi och dessutom är en ganska feg och rädd kille har jag en bit coach-tejp på bröstet med namn och pnr samt "Epilepsi". Har också med mig mobiltelefon. Sen är det bara att hoppas att någon råkar komma förbi just där i skogen. På sena

I våras sprang jag ett långpass. Efter 1,5 mil var jag bakom universitetet vid Stora skuggan ungefär och plötsligt snavade jag över en rot. Jag slog upp ena knät och axeln och det gjorde förbannat ont. Jag hade ingen mobil på mig. Jag hade inte mött någon

Erik (och Caisa) (t+)
griniga ordmärkare (t-)

Synd att så många diskussioner som kunde blivit intressanta och bra måste trasas sönder av de som inte gillar dem. Kan ni inte bara låta bli att kommentera istället för att skriva nedlåtande kommentarer? Som

TACK Mikael S................

Mikael S: Kunde inte ha sagt det bättre själv. Amor vincit omnia.

Mikael: Väl talat! 🙂

Fick nytta av min mobil idag.

Jag glömde nycklarna hemma och när jag kom tillbaka var porten låst (#)

Då tänkte jag på den här tråden, med ett litet leende. Jag lämnar inte min telefon hemma, hur mycket andra tycker den är onödig och hur feg jag än må f

Snällt skrivet Mikael, ja det är allt lite märkligt att när det kommer tips om hur man kan förbättra sin egen säkerhet när man springer, så verkar det vara intressantare att prata mer om vem som skrev vad och hur det kändes, än diskutera tipsen i sig.

Ja

sedan ändrar man telefonnummer