Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 17:20Stog det "Erik (L) Magnus" på armbandet? 😀
Stog det "Erik (L) Magnus" på armbandet? 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 18:05Blir du huggormsbiten kan du dock inte fortsätta springa. Eller du kan kanske, men du bör absolut inte göra det. Är man långt från ära och redlighet då så kan det vara praktiskt att kunna ringa på hjälp....
Blir du huggormsbiten kan du dock inte fortsätta springa. Eller du kan kanske, men du bör absolut inte göra det. Är man långt från ära och redlighet då så kan det vara praktiskt att kunna ringa på hjälp....
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 18:46Kanonråd Hurtbullan...!
Kan du nu inte åxå ge ett råd till dom där andra ormarna i tråden att avsluta densamma på ett positivt å progressivt sätt.....ehe....!
"Att slå tillbaka löser ingenting...." tralalalala.......
Kanonråd Hurtbullan...!
Kan du nu inte åxå ge ett råd till dom där andra ormarna i tråden att avsluta densamma på ett positivt å progressivt sätt.....ehe....!
"Att slå tillbaka löser ingenting...." tralalalala.......
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 19:54🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:49Magnus: Det får du se...
Magnus: Det får du se...
Quote from Elias Engqvist on 1 September 2011, 21:54kjell: "Att slå tillbaka löser ingenting...."
Slagsmålet började med att den andre slog tillbaka!
kjell: "Att slå tillbaka löser ingenting...."
Slagsmålet började med att den andre slog tillbaka!
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 23:43Intressant debatt...
....jag oroar mig för ALLT. För mina egna barn främst, och för alla andras barn när jag ändå håller på.. och alla andra jag känner.. och inte känner.. Vi har ryggplattor och hjälm i slalombacken, jag ser ut som rustad för rymdfärd nä
Intressant debatt...
....jag oroar mig för ALLT. För mina egna barn främst, och för alla andras barn när jag ändå håller på.. och alla andra jag känner.. och inte känner.. Vi har ryggplattor och hjälm i slalombacken, jag ser ut som rustad för rymdfärd nä
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 23:57Fann en liten smidig börs på Designtorget. Den rymmer en liten mobil, Ipod och ett par kort i ID/kreditformat. Och ryms i min ryggficka på tightsen.
Jag slet ut plasthållarna i den. Tyckte de inte var så bra och tog onödig plats.http://www.designtorget
Fann en liten smidig börs på Designtorget. Den rymmer en liten mobil, Ipod och ett par kort i ID/kreditformat. Och ryms i min ryggficka på tightsen.
Jag slet ut plasthållarna i den. Tyckte de inte var så bra och tog onödig plats.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 07:38Designtorget har också en "armväska" för träning som inte såg så dum ut - den hade visst vunnit någon form av designpris.
Designtorget har också en "armväska" för träning som inte såg så dum ut - den hade visst vunnit någon form av designpris.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 09:03Just det där med kyla, både för skidåkning och vinterlöpning så brukar jag springa i min R90, den har en stor fin känguruficka framtill. I den stoppar jag ner extra ullbuffar (trevligt att kunna byta till en torr) och kan ha en extra undertröja (tunn) ant
Just det där med kyla, både för skidåkning och vinterlöpning så brukar jag springa i min R90, den har en stor fin känguruficka framtill. I den stoppar jag ner extra ullbuffar (trevligt att kunna byta till en torr) och kan ha en extra undertröja (tunn) ant