Quote from Elias Engqvist on 14 January 2009, 09:58Bra ide/tips Markus!
Bra ide/tips Markus!
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 09:59Markus: Ja, jag var varm, på något konstigt sätt. Inte svettig, men inombords. Jag hade det väldigt körigt på eftermiddagen också (jobbet) så jag kanske aldrig fick möjlighet att varva ner ordentligt.
Markus: Ja, jag var varm, på något konstigt sätt. Inte svettig, men inombords. Jag hade det väldigt körigt på eftermiddagen också (jobbet) så jag kanske aldrig fick möjlighet att varva ner ordentligt.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:00Problemet är ju om man inte är ensam i sovrummet och har skilda uppfattningar om vad som är lagom temperatur. Vi har inte speciellt varmt i sovrummet, men om man är "upphettad" av träning är det ju lite svårt att kräva att det ska vara iskallt för den and
Problemet är ju om man inte är ensam i sovrummet och har skilda uppfattningar om vad som är lagom temperatur. Vi har inte speciellt varmt i sovrummet, men om man är "upphettad" av träning är det ju lite svårt att kräva att det ska vara iskallt för den and
Quote from Bjarne Lewin on 14 January 2009, 10:01När jag vet med mig att jag kommer att ha svårt för att somna, så brukar jag ligga 20 minuter på spikmattan. Efter det somnar jag lätt och sover en skön sömn. Det enda kruxet är att det gör ont att rulla av den.
Men det kräver ju förståss att man har en
När jag vet med mig att jag kommer att ha svårt för att somna, så brukar jag ligga 20 minuter på spikmattan. Efter det somnar jag lätt och sover en skön sömn. Det enda kruxet är att det gör ont att rulla av den.
Men det kräver ju förståss att man har en
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:05Intressant. Jag har sneglat lite på dom faktiskt, men jag tycker det är lite mycket pengar att satsa på något som jag kanske inte har någon nytta av. Om fler dyker upp och vittnar om bättre sömn kanske jag slår till, för jag har inga andra fysiska "behov"
Intressant. Jag har sneglat lite på dom faktiskt, men jag tycker det är lite mycket pengar att satsa på något som jag kanske inte har någon nytta av. Om fler dyker upp och vittnar om bättre sömn kanske jag slår till, för jag har inga andra fysiska "behov"
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:07Eller om någon bredvid dig börjar gnälla över att det e kallt så pekar du på spikmattan... 😉
Eller om någon bredvid dig börjar gnälla över att det e kallt så pekar du på spikmattan... 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:09Evely, du menar din kropp vet vad den har att vänta om den inte tänker låta dig sova? "Våld och hot om våld" brukar väl sådant kallas? 😉
Evely, du menar din kropp vet vad den har att vänta om den inte tänker låta dig sova? "Våld och hot om våld" brukar väl sådant kallas? 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:09Jaaaa! 😀 Tack för tipset.
Jaaaa! 😀 Tack för tipset.
Quote from Bjarne Lewin on 14 January 2009, 10:15Nej min kropp verkar inte fatta det (t-)
Det funkar ju inte förrän jag har legat på den en stund...
Det är i alla fall ett supersnabbt sätt att varva ner och jag är väldigt nöjd med det (H:)
Nej min kropp verkar inte fatta det (t-)
Det funkar ju inte förrän jag har legat på den en stund...
Det är i alla fall ett supersnabbt sätt att varva ner och jag är väldigt nöjd med det (H:)
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 10:43Har på senare år ibland svårt att somna efter ett riktigt hårt pass. Kroppen verkar behöva längre tid på sig att återhämta sig numera. I tonåren tränade jag judo till kl 22.00 och hade aldrig några problem.
Har på senare år ibland svårt att somna efter ett riktigt hårt pass. Kroppen verkar behöva längre tid på sig att återhämta sig numera. I tonåren tränade jag judo till kl 22.00 och hade aldrig några problem.