Quote from Anders Wallerstedt on 14 January 2009, 13:13Ett annat botemedel, kan vara att leka med sambon(kunde inte låta bli)
Ett annat botemedel, kan vara att leka med sambon(kunde inte låta bli)
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:18Mja, om jag puffar på min hustru kl 02:30 så lär jag nog få något hårt i skallen så jag somnar på direkten.
Mja, om jag puffar på min hustru kl 02:30 så lär jag nog få något hårt i skallen så jag somnar på direkten.
Quote from Magnus Gelang on 14 January 2009, 13:26Lång tråd men jag svarar på ursprungsfrågan: Nej jag har aldrig problem att sova vare sig jag tränat eller inte 🙂
Lång tråd men jag svarar på ursprungsfrågan: Nej jag har aldrig problem att sova vare sig jag tränat eller inte 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:33Sylvia: Nej, jag har haft så då och då, men inatt var det lite extremt.
Jonas: Japp, det funkar, men man måste vara 2 icke sömniga personer för att ha en lekkamrat! 😉
Sylvia: Nej, jag har haft så då och då, men inatt var det lite extremt.
Jonas: Japp, det funkar, men man måste vara 2 icke sömniga personer för att ha en lekkamrat! 😉
Quote from Sissel Svanøe on 14 January 2009, 13:50Efter marathonlopp, jobbiga långpass eller ultralopp kan jag ha svårt att sova för benen spritter och värker. Eftersom kroppen behöver ordentlig sömn för att återhämta sig efter en rejäl ansträngning fick jag tipset att ta en ipren innan sänggående, så de
Efter marathonlopp, jobbiga långpass eller ultralopp kan jag ha svårt att sova för benen spritter och värker. Eftersom kroppen behöver ordentlig sömn för att återhämta sig efter en rejäl ansträngning fick jag tipset att ta en ipren innan sänggående, så de
Quote from ellen olsson on 14 January 2009, 18:39Jag kan vara väldigt pigg efter sena pass men jag har aldrig svårt att sova. 🙂
Jag kan vara väldigt pigg efter sena pass men jag har aldrig svårt att sova. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 19:08Kör jag ett högintensivt pass för sent på kvällen är nattsömnen förstörd. Har ibland legat och försökt somna till 4-5 på morgonen utan att lyckas.
Kör jag ett högintensivt pass för sent på kvällen är nattsömnen förstörd. Har ibland legat och försökt somna till 4-5 på morgonen utan att lyckas.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 19:43Det är en väldigt märklig känsla, att vara så himla pigg alltså mitt i natten. Ligga och snurra runt, runt och försöka hitta en bekväm ställning - utan att lyckas.
Sedan - befrielsen när jag känner hur hela kroppens system liksom går ner i varv och kropp
Det är en väldigt märklig känsla, att vara så himla pigg alltså mitt i natten. Ligga och snurra runt, runt och försöka hitta en bekväm ställning - utan att lyckas.
Sedan - befrielsen när jag känner hur hela kroppens system liksom går ner i varv och kropp
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:38OT kanske, men vad är det för spikmatta ni pratar om? Jag har aldrig hört talas om spikmattor utanför sago-fakir-världen och så plötsligt tar ett helt gäng upp det?
Vad används den till, vad är den bra för?
Ursäkta urspårningen.
OT kanske, men vad är det för spikmatta ni pratar om? Jag har aldrig hört talas om spikmattor utanför sago-fakir-världen och så plötsligt tar ett helt gäng upp det?
Vad används den till, vad är den bra för?
Ursäkta urspårningen.
Quote from Fredrik Svensson on 15 January 2009, 10:55Spikmatta? Håller med dig... Vad är det för något?
Sedan sållar jag mig till alla andra, efter att ha kört extra hårt känner jag mig galet upplyft å hur virrigt pigg som helst! Kryp i benen, hög puls, speedad som inför ett lopp? Kan knappt sova! (Händer
Spikmatta? Håller med dig... Vad är det för något?
Sedan sållar jag mig till alla andra, efter att ha kört extra hårt känner jag mig galet upplyft å hur virrigt pigg som helst! Kryp i benen, hög puls, speedad som inför ett lopp? Kan knappt sova! (Händer