Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:12Men inte fasen somnar man väl PÅ mattan?! Man gosar ihop o rullar av den å somnar? Eller?
Men inte fasen somnar man väl PÅ mattan?! Man gosar ihop o rullar av den å somnar? Eller?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:15Ha-ha, åtta timmar på en sån där, då ser väl ryggen ut som Biff Tartar sen 🙂
Ha-ha, åtta timmar på en sån där, då ser väl ryggen ut som Biff Tartar sen 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:15Jorå, jag har somnat på den flera gånger. Och rulla av är INTE skönt 😉
Jorå, jag har somnat på den flera gånger. Och rulla av är INTE skönt 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:37Tänk om sömnproblemen mot förmodan skulle bero på nåt ANNAT än spikmatts-brist 😉 ?
Av egen erfarenhet har jag lärt mig att jag måste äta mycket mer efter tunga/långa pass. Något direkt efter träning o ordentligt med mat nån timme senare. Men det vet nog
Tänk om sömnproblemen mot förmodan skulle bero på nåt ANNAT än spikmatts-brist 😉 ?
Av egen erfarenhet har jag lärt mig att jag måste äta mycket mer efter tunga/långa pass. Något direkt efter träning o ordentligt med mat nån timme senare. Men det vet nog
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 21:51Samma här Anita.!..Typ efter en mara så blir det lite tilltugg först några timmar å sen en riktigt fet middag med kött å bernaisesås(Djup tallrik..?!) Å sen sover jag som en gris i alla fall. Å vaknar pigg som en lärka mitt i natten...men då tar jag en pi
Samma här Anita.!..Typ efter en mara så blir det lite tilltugg först några timmar å sen en riktigt fet middag med kött å bernaisesås(Djup tallrik..?!) Å sen sover jag som en gris i alla fall. Å vaknar pigg som en lärka mitt i natten...men då tar jag en pi
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:51Som lågprisalternativ till Shakimattan kan man smula ned 4 skivor Wasa Sport i sängen och lägga sig på. Jag har provat båda. Det ger samma känsla.
Som lågprisalternativ till Shakimattan kan man smula ned 4 skivor Wasa Sport i sängen och lägga sig på. Jag har provat båda. Det ger samma känsla.
Quote from Bjarne Lewin on 15 January 2009, 23:56Den ryska är uppblåsbar. Man ska förståss bara blåsa upp den lite, men det är rätt skönt för den sluter liksom mer kring ryggen om den är lagom uppblåst.
Jag vet inte om shaktimattan är uppblåsbar!
Den ryska är uppblåsbar. Man ska förståss bara blåsa upp den lite, men det är rätt skönt för den sluter liksom mer kring ryggen om den är lagom uppblåst.
Jag vet inte om shaktimattan är uppblåsbar!
Quote from Christina Hageman on 16 January 2009, 05:47Shaktimattan har en skumgummiplatta som fyllning. Men inte tusan har jag kommit så långt att jag kan somna på min.
Igår låg jag 17 minuter och visst slutar det göra jätteont efter en stund och det blir varmt på ryggen men fortfarande efter 17 minuter gör
Shaktimattan har en skumgummiplatta som fyllning. Men inte tusan har jag kommit så långt att jag kan somna på min.
Igår låg jag 17 minuter och visst slutar det göra jätteont efter en stund och det blir varmt på ryggen men fortfarande efter 17 minuter gör
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 07:51Det låter som en spikmatta är en bra investering - även om det låter lite suspekt...(H) Men som sann yogis som jag är så är jag verkligen beredd att prova....
Det låter som en spikmatta är en bra investering - även om det låter lite suspekt...(H) Men som sann yogis som jag är så är jag verkligen beredd att prova....
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 07:57Fast lågprisalternativet med wasabröd låter inte heller så dumt - kan bli frukost i sängen dan efter - "wash and go" liksom...
Fast lågprisalternativet med wasabröd låter inte heller så dumt - kan bli frukost i sängen dan efter - "wash and go" liksom...