Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eehhh... tror faktiskt inte jag kan hålla med Micke här även om det var kul sagt 🙂

Fick tag på spikmatta igår! Intressant känsla. Nu ska vi se om det hjälper delar av familjen att somna. Hur som var det en häftig känsla att testa den första gången...

Körde ett för mig tungt löppass igår, och självklart fick jag ligga och vrida och vända på mig till 5 tiden. Fick 2h sömn och sen iväg till universitetet *suck*

Blir ni inte trötta av träningen?

Jo jag blir det. Å andra sidan vet jag att det varierar. Alla i familjen blir t.ex. inte lika trötta.
På mig biter iofs inte kaffe heller. Somnar gör jag om jag lägger mig ner och blundar...:-)

Jag kan få problem att somna ibland efter sena träningar. Då beror det på adrenalinet och att jag inte hunnit varva ner. Lunchträning kör jag nästan aldrig, men jag har svårt att se att det skulle ha inverkan på mig. Men får man aldrig chansen att varva n

Igår var jag ute och joggade på morgonen och körde sen ett cirkelträningspass på kvällen. Helt slutkörd när jag kom hem! Tänkte att "nu kommer jag som vanligt att sova skitdåligt", men öppnade fönstret i sovrummet en halvtimme innan jag gick och la mig. D

Det blir spikmatte köp nästa vecka !- verkar spännande att testa. Lovar också att rapportera mina spikerfarenheter

Är farligt sugen jag också nu faktiskt.... 🙂

Kan man ha den i sängen?

Jag har min i sängen, ja.