Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 19:35Nu blir jag ännu mer sugen.... Känns inte så lockande att ligga på golvet för att sedan vara tvungen att gå upp om man håller på och somna. Då vill jag bara kunna dra undan mattan. Annars vaknar jag nog för mycket och får börja om.....
Nu blir jag ännu mer sugen.... Känns inte så lockande att ligga på golvet för att sedan vara tvungen att gå upp om man håller på och somna. Då vill jag bara kunna dra undan mattan. Annars vaknar jag nog för mycket och får börja om.....
Quote from Bjarne Lewin on 16 January 2009, 19:55Jag är jättenöjd med min och jag har den i sängen 🙂
Jag är jättenöjd med min och jag har den i sängen 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 19:59Har prcis köpt en Shaktimatta - den kostade 619 kr på Azon.nu
Ska bli jättespännande!
Har prcis köpt en Shaktimatta - den kostade 619 kr på Azon.nu
Ska bli jättespännande!
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 20:59Fick höra mattan gör att man blir beroende av endorfinutsndringen om man kör för regelbundetmoch för länge typ varje dag och inte anväder den för tex. skaderehab eller så. Man blir som en heroinist, men med bättre droger och kräver mer och mer för samma
Fick höra mattan gör att man blir beroende av endorfinutsndringen om man kör för regelbundetmoch för länge typ varje dag och inte anväder den för tex. skaderehab eller så. Man blir som en heroinist, men med bättre droger och kräver mer och mer för samma
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:12Ja så kanske det är men för egen del så känner jag att det skulle vara rätt skönt att ligga på lite spik när kroppen känns spänd och uppe varv dvs efter ett träningspass. Innan jag hörde talas om att spikmatta fanns här på sajten så har jag faktiskt tänkt
Ja så kanske det är men för egen del så känner jag att det skulle vara rätt skönt att ligga på lite spik när kroppen känns spänd och uppe varv dvs efter ett träningspass. Innan jag hörde talas om att spikmatta fanns här på sajten så har jag faktiskt tänkt
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:16Ingen aning, jag kör bara någon gång i veckan eller varannan då jag inte kan somna. Har som mest kört kanske tre nätter i sträck.
Ingen aning, jag kör bara någon gång i veckan eller varannan då jag inte kan somna. Har som mest kört kanske tre nätter i sträck.
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:22Jag har faktiskt funderat lite på det där med nedvarvning efter träning och hur bristen på sådan kan påverka hur man mår efteråt.
Jag tränar ju oftast på mina luncher och har alltså begränsat med tid. Prioriterar ofta när jag exempelvis kör intervaller d
Jag har faktiskt funderat lite på det där med nedvarvning efter träning och hur bristen på sådan kan påverka hur man mår efteråt.
Jag tränar ju oftast på mina luncher och har alltså begränsat med tid. Prioriterar ofta när jag exempelvis kör intervaller d
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 21:26Nej, jag vet inte heller..
Jag har min när jag är slut i kroppen/knoppen, istället för massage typ..Låg på den en gång när jag var förkyld o jag blev sämre 🙁 Läste i en annan tråd att man bör undvika massage vid sjukdom, det är nog samma med spikimatt
Nej, jag vet inte heller..
Jag har min när jag är slut i kroppen/knoppen, istället för massage typ..
Låg på den en gång när jag var förkyld o jag blev sämre 🙁 Läste i en annan tråd att man bör undvika massage vid sjukdom, det är nog samma med spikimatt
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 11:12Skall få min Shaktmatta idag.
Det skall bli spännande och testa om den fungerar.
Den skall hjälpa mot löparknän. 🙂
Skall få min Shaktmatta idag.
Det skall bli spännande och testa om den fungerar.
Den skall hjälpa mot löparknän. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 20:35förmodligen hjälper den mot mul- och klövsjukan också
förmodligen hjälper den mot mul- och klövsjukan också