Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 19:25PT, vad är det du insinuerar egentligen?
PT, vad är det du insinuerar egentligen?
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 19:41Det undrar jag också (#)
Det undrar jag också (#)
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 20:12Lägg korten på bordet "Dracula"....eller är du en ännu värre gnällspik typ???
Polisen behövs och dom gör ett djävla bra jobb som dom näst intill bara får en massa djävla skit för. Jag har åxå fortkörningsböter och ett avstängt körkort i bagaget...men inte
Lägg korten på bordet "Dracula"....eller är du en ännu värre gnällspik typ???
Polisen behövs och dom gör ett djävla bra jobb som dom näst intill bara får en massa djävla skit för. Jag har åxå fortkörningsböter och ett avstängt körkort i bagaget...men inte
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 23:58Jag har ännu inte fått några böter under mina snart 40 år som bilförare, men jag anser att polisen borde ge sig ut med civila bilar mera, och försöka få bort dom verkliga fartsyndarna, ta hand om deras körkort, enligt poliser själva handlar det mesta om a
Jag har ännu inte fått några böter under mina snart 40 år som bilförare, men jag anser att polisen borde ge sig ut med civila bilar mera, och försöka få bort dom verkliga fartsyndarna, ta hand om deras körkort, enligt poliser själva handlar det mesta om a
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 00:57Lite otippat att en tråd om polisanmälan skulle finnas så högt upp just idag för min del.
Jag blev lyst på med nån slags grön laser ikväll alldeles i slutet av löprundan och ringde polisen direkt. Dom tog det på stort allvar, men prioriterade det inte så
Lite otippat att en tråd om polisanmälan skulle finnas så högt upp just idag för min del.
Jag blev lyst på med nån slags grön laser ikväll alldeles i slutet av löprundan och ringde polisen direkt. Dom tog det på stort allvar, men prioriterade det inte så
Quote from Funbeat user on 29 July 2011, 09:05Conny: De "verkliga fartsyndarna" fortsätter oftast att köra OCH köra för fort även när de blivit av med körkortet. Så jag vet inte riktigt om det skulle ge så mycket med en sån drive?
Conny: De "verkliga fartsyndarna" fortsätter oftast att köra OCH köra för fort även när de blivit av med körkortet. Så jag vet inte riktigt om det skulle ge så mycket med en sån drive?
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 17:28Jag tänker väl inte i första hand på den som drar i väg i 200 knyck på motorvägen när dom flesta sover, utan dom som är vårdslösa, leker, gör vansinnes omkörningar med nedsatt sikt, struntar i andras liv och hälsa, kör med skrikande däck mitt i samhället,
Jag tänker väl inte i första hand på den som drar i väg i 200 knyck på motorvägen när dom flesta sover, utan dom som är vårdslösa, leker, gör vansinnes omkörningar med nedsatt sikt, struntar i andras liv och hälsa, kör med skrikande däck mitt i samhället,
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:01Det kanske finns en viss skillnad...de som leker och buskör vet oftast att de kan göra det för att det är få poliser ute, då skulle det hjälpa om poliserna visade sig mer.
Vad gäller tanten och mataffären... Det spelar ingen roll, är vi i trafiken och h
Det kanske finns en viss skillnad...de som leker och buskör vet oftast att de kan göra det för att det är få poliser ute, då skulle det hjälpa om poliserna visade sig mer.
Vad gäller tanten och mataffären... Det spelar ingen roll, är vi i trafiken och h
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 23:33Jo, du har rätt Mikael. Vi kan inte göra mycket åt att olika saker i sammhället spårar ur. Jag åkte med en äldre taxi-chafför för en tid sedan, han berättade att han följer alla trafikregler till punkt o prick, ökar inte farten om han blir försenad, utan
Jo, du har rätt Mikael. Vi kan inte göra mycket åt att olika saker i sammhället spårar ur. Jag åkte med en äldre taxi-chafför för en tid sedan, han berättade att han följer alla trafikregler till punkt o prick, ökar inte farten om han blir försenad, utan
Quote from Camilla Höög on 31 July 2011, 09:42Visst är det rätt att få böter om man bryter mot lagen. Det är så den är utformad. Sen kan man alltid överklaga om det skulle vara helt orimligt.
Det man verkligen kan ifrågasätta är om polisen ska lägga sina resurser på att stoppa fartsyndare på tomma o
Visst är det rätt att få böter om man bryter mot lagen. Det är så den är utformad. Sen kan man alltid överklaga om det skulle vara helt orimligt.
Det man verkligen kan ifrågasätta är om polisen ska lägga sina resurser på att stoppa fartsyndare på tomma o