Quote from Emma Sjöberg on 28 December 2007, 08:41*harkel*
Ja det kan man väl säga att jag gjorde Fredrik.. men nu är jag uppdaterad... så fick jag ju in lite cykel i löptråden 😉
*harkel*
Ja det kan man väl säga att jag gjorde Fredrik.. men nu är jag uppdaterad... så fick jag ju in lite cykel i löptråden 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 10:43Hahahaha!!! 😀
Hahahaha!!! 😀
Quote from Bjarne Lewin on 28 December 2007, 14:07Den 16 december kom jag för första gången upp i en mil, det tog 70 minuter! Tänk det jag har sprungit en hel mil 🙂
Den 16 december kom jag för första gången upp i en mil, det tog 70 minuter! Tänk det jag har sprungit en hel mil 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 16:32Mitt pb på milen är 50:30 från Österåkersmilen i början av juni. Tänkte slå det på Premiärmilen i mars!!!!
Mitt pb på milen är 50:30 från Österåkersmilen i början av juni. Tänkte slå det på Premiärmilen i mars!!!!
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 01:06Skall testa med Sylvesterloppet i Göteborg på nyårsafton med ambitionen under 60 minuter på milen för första gången. Vi får väl se hur det går 🙂 Annars får det bli revansch i Göteborgsvarvet i maj -:)
Skall testa med Sylvesterloppet i Göteborg på nyårsafton med ambitionen under 60 minuter på milen för första gången. Vi får väl se hur det går 🙂 Annars får det bli revansch i Göteborgsvarvet i maj -:)
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 18:43Marginalen var liten men jag tjurade i mål med ett ryck på upploppet och fixade 59:46 på Sylvesterloppet i Göteborg i dag - en förbättring med två minuter jfr med Sylvesterloppet 2006. Inte så mycket men för mig känns det KANON (H) = fixat delmål mot Göt
Marginalen var liten men jag tjurade i mål med ett ryck på upploppet och fixade 59:46 på Sylvesterloppet i Göteborg i dag - en förbättring med två minuter jfr med Sylvesterloppet 2006. Inte så mycket men för mig känns det KANON (H) = fixat delmål mot Göt
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 18:47grattis harald
härligt
grattis harald
härligt
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 19:06Tack Jessica! 🙂
Tack Jessica! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 20:53Kanonbra Harald! Lycka till med Göteborgsvarvet oxå
Kanonbra Harald! Lycka till med Göteborgsvarvet oxå
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 11:25Tack så mycket.
Alltid kul med uppmuntran 😀
Tack så mycket.
Alltid kul med uppmuntran 😀