Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSka vi börja "Klocka" en-milaren
You need to log in to create posts and topics.

Det är klart att det är möjligt men just nu känns det som jag verkligen får MAXA hela tiden för att klara av under 54 MEN jag tror att med lite mer träning och en lite jämnare bana (läs flackare) så är det inte helt omöjligt. Trodde länge att sub 60 var o

Jag håller med, det krävs en flack bana för att sub50 ska vara möjlig, tror jag. Och precis som du så måste jag vara på topp för att klara 53-54 nu, men det vore kul att se hur mycket tid som går att hyvla bort till nästa sommar!

Forcerade milen i ett ruskigt tempo idag, ca 70 min blankt och det kändes som om jag sprang(joggade) lite mer hälften. Sprang i alla fall i 30 min och gick i 40, ett stort steg framåt.

Bättring av tid på sista milen av Lidngöloppet. 51 minuter. Det går framåt. 😀

Bättring av tid på sista milen av Lidngöloppet. 51 minuter. Det går framåt. 😀

Japp en mil en gång hittills...

Tjejmilen 2007 = 71 minuter..

..ska vara max 50 minuter om 10 månader:-)

Fnular på när det är läge att ta en mil under ett långsamt/långt-pass..snart..

Jag verkar ligga stadigt fast på 58-60 min, men målet är att komma ner till 50 så småningom. Måste...springa...fortare...

Hej! Ny här...

Började springa för ungefär ett år sen, men hade dålig motivation fram till i höstas. Vet inte om det ens varit mer än en runda i månaden i snitt under 2007.

Är hyfsat aktiv cyklist sen drygt tre år (från närmast total inaktivitet), men v

Dags att börja cykla då! 😀

(L)

Rasmus är ju redan cyklist - missade du det? 😉