Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 17:31Hej, ny här och kunde inte låta bli att läsa Skatåsmilsdiskussionen! Jag är utflyttad från Göteborg sedan snart 20 år, men oj så mycket jag sprang denna fina milbana på 80-talet! Mitt andra hem typ...efter en hel evighet och i en annan del av livet har ja
Hej, ny här och kunde inte låta bli att läsa Skatåsmilsdiskussionen! Jag är utflyttad från Göteborg sedan snart 20 år, men oj så mycket jag sprang denna fina milbana på 80-talet! Mitt andra hem typ...efter en hel evighet och i en annan del av livet har ja
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 10:3044.09 i lördags...hmm...sämre och tyngre än efter uppstarten i somras. En bit till PB med andra ord, men det skall förhoppningsvis vinterutmaningen ändra på! 😀
44.09 i lördags...hmm...sämre och tyngre än efter uppstarten i somras. En bit till PB med andra ord, men det skall förhoppningsvis vinterutmaningen ändra på! 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:12Vad många som verkar springa just den milen. Men visst är det härligt att ha en så fin milbana mitt i stan? Själv springer jag den mycket sporadiskt nu eftersom jag pluggar i Umeå. Senast igår dock på 56 min. Ingen höjdartid men inte max heller utan försö
Vad många som verkar springa just den milen. Men visst är det härligt att ha en så fin milbana mitt i stan? Själv springer jag den mycket sporadiskt nu eftersom jag pluggar i Umeå. Senast igår dock på 56 min. Ingen höjdartid men inte max heller utan försö
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 20:38Just de ja.. Jag satte ju nytt rekord för några veckor sen 🙂
53:25 lyder det nya.. dock till för att slås snart igen 🙂
Just de ja.. Jag satte ju nytt rekord för några veckor sen 🙂
53:25 lyder det nya.. dock till för att slås snart igen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 20:50Besökte Skatås för första gången tillsammans med en kompis idag. Valde milen och pressade mig runt på 45:07. Riktigt trevlig bana och förvånansvärt kuperad, även om jag personligen föredrar mindre och knöligare stigar. Markeringarna var väl inte helt tydl
Besökte Skatås för första gången tillsammans med en kompis idag. Valde milen och pressade mig runt på 45:07. Riktigt trevlig bana och förvånansvärt kuperad, även om jag personligen föredrar mindre och knöligare stigar. Markeringarna var väl inte helt tydl
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 15:41Nytt försök på milen igår gav 54.45. Ska se om jag hittar mina gamla tider för blivit lite nyfiken på vad jag eg gjorde förra sommaren resp 2-3 år sedan när jag upplever att det gick mycket bättre... Kanske bara önsketankar att jag en gång varit snabb?
Nytt försök på milen igår gav 54.45. Ska se om jag hittar mina gamla tider för blivit lite nyfiken på vad jag eg gjorde förra sommaren resp 2-3 år sedan när jag upplever att det gick mycket bättre... Kanske bara önsketankar att jag en gång varit snabb?
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 18:3542:54. (Har ju valt denna sträcka som Vinterutmanings-mil. Klart bättre än de dryga 44 som jag körde på i början av oktober, men ca 40 sek till PB. Skam den som ger sig! 😀
Idag var det förresten lite spännande att kolla resultat efteråt eftersom jag had
42:54. (Har ju valt denna sträcka som Vinterutmanings-mil. Klart bättre än de dryga 44 som jag körde på i början av oktober, men ca 40 sek till PB. Skam den som ger sig! 😀
Idag var det förresten lite spännande att kolla resultat efteråt eftersom jag had
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:01Jag har också denna som Vinterutmanings-mil. Hoppas att den är löpbar hela vintern.
Jag har också denna som Vinterutmanings-mil. Hoppas att den är löpbar hela vintern.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 08:38Jag har världens sämsta lokalsinne, hur bra markerad är den egentligen, jag skulle få ett psykbryt om jag sprang vilse hela tiden..
Jag har världens sämsta lokalsinne, hur bra markerad är den egentligen, jag skulle få ett psykbryt om jag sprang vilse hela tiden..
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 08:47I dagsljus är den hyfsad markerad. Kolla vid vägdelningar efter märket.
I dagsljus är den hyfsad markerad. Kolla vid vägdelningar efter märket.