Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:00Då skall jag klämma till med den sämsta tiden som nämts i denna tråd!
70min 18sek.Enligt vissa är dett gångfart. Men tro mig jag kubbade.. 🙂
Jaja, mycket utrymme att förbättra mig. För ca 6 år sen låg jag på 42min på en kuperad asfaltsmil.. Men efter
Då skall jag klämma till med den sämsta tiden som nämts i denna tråd!
70min 18sek.
Enligt vissa är dett gångfart. Men tro mig jag kubbade.. 🙂
Jaja, mycket utrymme att förbättra mig. För ca 6 år sen låg jag på 42min på en kuperad asfaltsmil.. Men efter
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:06Bowen! Se det som att du har en tid att förbättra. Många skulle drömma om att komma runt Skatåsmilen på 70 minuter. Gå med i vinterutmaningen (registrera din Skatåsmil innan 21.00 ikväll)!
Hur gick det med lokalsinnet förresten?
Kör hårt! (t+)
Bowen! Se det som att du har en tid att förbättra. Många skulle drömma om att komma runt Skatåsmilen på 70 minuter. Gå med i vinterutmaningen (registrera din Skatåsmil innan 21.00 ikväll)!
Hur gick det med lokalsinnet förresten?
Kör hårt! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:15Anders, ja det finns alltid dom som är sämre, och man kanske skall jämföra sig med medelsvensson, och då är jag ganska vältränad som ens tar mig runt utan att stanna 🙂
Allt är relativt!
Jag hittade ok, ett par ställen blev jag lite orolig att jag sprun
Anders, ja det finns alltid dom som är sämre, och man kanske skall jämföra sig med medelsvensson, och då är jag ganska vältränad som ens tar mig runt utan att stanna 🙂
Allt är relativt!
Jag hittade ok, ett par ställen blev jag lite orolig att jag sprun
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:19Tävlingen:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=290022
Tävlingen:
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:22Diskussionen:
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Här kan du se lite hur det går till. Utgångspunkten är att du lägger till tävlingen, du kan flytta den till dagens datum. Eftersom du har dolt din träning måste du PM:a tiden ti
Diskussionen:
http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=1442
Här kan du se lite hur det går till. Utgångspunkten är att du lägger till tävlingen, du kan flytta den till dagens datum. Eftersom du har dolt din träning måste du PM:a tiden ti
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:54Ok, har kollat lite, men orkar nog inte hålla koll på detta, eller "lära mig siten" tycker det är så himla struligt med "grupper" hit och "kalendrar" dit..
Ok, har kollat lite, men orkar nog inte hålla koll på detta, eller "lära mig siten" tycker det är så himla struligt med "grupper" hit och "kalendrar" dit..
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 18:48Ursäkta att jag blandar mig i diskussionen men jag måste ju bara informera Bowen om att 70 min är 4 min snabbare än vad undertecknad lyckades med för några månader sedan :D. Så långsammast är du inte.
Ursäkta att jag blandar mig i diskussionen men jag måste ju bara informera Bowen om att 70 min är 4 min snabbare än vad undertecknad lyckades med för några månader sedan :D. Så långsammast är du inte.
Quote from Elias Engqvist on 3 November 2008, 19:02AM - du glömde att underteckna 🙂
AM - du glömde att underteckna 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 20:13Fan då är jag inte ens bäst på att vara sämst..
Fan då är jag inte ens bäst på att vara sämst..
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 22:13Håll igen på nästa försök så löser du det Bowen 😉
Håll igen på nästa försök så löser du det Bowen 😉