Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 17:44I helgen är det dags för vinterutmaningen igen. Den skall som vanligt genomföras längs Skatåsmilen. Är det någon som har koll på underlaget?
I helgen är det dags för vinterutmaningen igen. Den skall som vanligt genomföras längs Skatåsmilen. Är det någon som har koll på underlaget?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 19:53när skall det springas då?? jag kanske ska haka på i Skatås 🙂
när skall det springas då?? jag kanske ska haka på i Skatås 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:00På söndag är planen. Kul om det blir fler. Man skulle kunna köra en startordning där alla går i mål samtidigt ifall man prickar sin gissade tid 🙂
På söndag är planen. Kul om det blir fler. Man skulle kunna köra en startordning där alla går i mål samtidigt ifall man prickar sin gissade tid 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:03Jag sprang åttan i lördags. Den var helt ok. Det var lite is vid sidan på vissa ställen. Men det har nog smält bort nu.
Förresten så sprang jag 2xmilen i Skatås den 3 januari i år. Det var första gången på säker 15 år. Jag blev rätt så svettig och trött.
Jag sprang åttan i lördags. Den var helt ok. Det var lite is vid sidan på vissa ställen. Men det har nog smält bort nu.
Förresten så sprang jag 2xmilen i Skatås den 3 januari i år. Det var första gången på säker 15 år. Jag blev rätt så svettig och trött.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:33Fler napp gubbar i år? 😀
Fler napp gubbar i år? 😀
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 00:29som sagt underbar slinga. 44:45 är min tid i helgen och förmodligen också PB.
som sagt underbar slinga. 44:45 är min tid i helgen och förmodligen också PB.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 07:53Första löppasset på ett halvår, 46:30, ca 3 minuter över förra årets bästanotering. Det här borde gå att putsa på.
Första löppasset på ett halvår, 46:30, ca 3 minuter över förra årets bästanotering. Det här borde gå att putsa på.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 07:59Bra jobbat!
Bävar inför uppkommande vinterutmaningsfinalen där 42.01 skall krossas.
Bra jobbat!
Bävar inför uppkommande vinterutmaningsfinalen där 42.01 skall krossas.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:17Väcker den här tråden till livs med en liten glädjeyttring.
Persade nämligen på Skatås-milen idag och tiden blev 53:33 !! vilket är en förbättring med 1:14. Det lätta sommar-regn som det var i Göteborg idag passade mig tydligen bra.
Väcker den här tråden till livs med en liten glädjeyttring.
Persade nämligen på Skatås-milen idag och tiden blev 53:33 !! vilket är en förbättring med 1:14. Det lätta sommar-regn som det var i Göteborg idag passade mig tydligen bra.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:01Härligt! Jag längtar lite till att jag kommit igång tillräckligt att jag kan utmana mitt PB. Lyckades bara tangera i VU-finalen. 🙂
Härligt! Jag längtar lite till att jag kommit igång tillräckligt att jag kan utmana mitt PB. Lyckades bara tangera i VU-finalen. 🙂