Quote from Fredric Lagerström on 5 August 2009, 00:49Ett stabilt dubbelt PB Anders! Att springa en gång och persa
är väl inget mot att göra det två gånger. 😀
Ett stabilt dubbelt PB Anders! Att springa en gång och persa
är väl inget mot att göra det två gånger. 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 14:01Jobbade i Götet våren 2004, bodde i en lght inte alls långt från motionsområdet så det blev en och annan löprunda på de fantastiskt fina spåren där.
Min bästa runda var 46:30
Saknar inte mycket i Göteborg 😉 men löprundorna i Skatås har jag sköna minnen
Jobbade i Götet våren 2004, bodde i en lght inte alls långt från motionsområdet så det blev en och annan löprunda på de fantastiskt fina spåren där.
Min bästa runda var 46:30
Saknar inte mycket i Göteborg 😉 men löprundorna i Skatås har jag sköna minnen
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:20Sprungit Skatåsmilen två gånger senaste veckan. Första tillfället fick jag 43:25 och andra 47:10, men då hade jag "värmt upp" med 3 km från Härlanda och det regnade hela tiden. Kul bana i varje fall, men backen upp mot Brudarebacken är jobbigast tycker ja
Sprungit Skatåsmilen två gånger senaste veckan. Första tillfället fick jag 43:25 och andra 47:10, men då hade jag "värmt upp" med 3 km från Härlanda och det regnade hela tiden. Kul bana i varje fall, men backen upp mot Brudarebacken är jobbigast tycker ja
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 22:39Slå ditt pers under tävling.
http://www.solvikingarna.se/Solv/Form/UserProfile.aspx?InstId=17848
Slå ditt pers under tävling.
http://www.solvikingarna.se/Solv/Form/UserProfile.aspx?InstId=17848
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 07:49Stefan: Kan nog bli rusning dit nu. Ser roligt ut! (t+)
Stefan: Kan nog bli rusning dit nu. Ser roligt ut! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 17:5038:08 på Solvikingarnas KM 2007, sedan dess har jag inte sprungit den där banan... Nästa år kanske:-)
38:08 på Solvikingarnas KM 2007, sedan dess har jag inte sprungit den där banan... Nästa år kanske:-)
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 18:22Vilken rolig diskussion! Skatåsmilen är ju en av de aste rundor jag vet (gärna i combo med 5:an).
PB 48.30 men då utan att gå fullt eller för PB.
Har tyvärr varit skadad sedan i januari och inte kunnat löpträna sedan dess. Hoppas att ortopeden fixar mit
Vilken rolig diskussion! Skatåsmilen är ju en av de aste rundor jag vet (gärna i combo med 5:an).
PB 48.30 men då utan att gå fullt eller för PB.
Har tyvärr varit skadad sedan i januari och inte kunnat löpträna sedan dess. Hoppas att ortopeden fixar mit
Quote from Funbeat user on 12 September 2009, 20:57Visst blir men sugen. Och härliga minnen kommer tillbaks.:-)
När kikar på mina resultat genom åren visar det sig att jag sprungit tre tävlingar på slingan. Solvikingarnas öppna klubbmästerskap 2000 visar sig vara pers. 37:20 hade jag då.
Visst blir men sugen. Och härliga minnen kommer tillbaks.:-)
När kikar på mina resultat genom åren visar det sig att jag sprungit tre tävlingar på slingan. Solvikingarnas öppna klubbmästerskap 2000 visar sig vara pers. 37:20 hade jag då.
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 10:21Finns det intresse av ett gemensamt "testlopp" av milen bland funbeat medlemmarna?
Vi kanske kan samordna nåt?
//Jonas
Finns det intresse av ett gemensamt "testlopp" av milen bland funbeat medlemmarna?
Vi kanske kan samordna nåt?
//Jonas
Quote from Funbeat user on 13 September 2009, 10:35Jonas, kör Solvikingarnas KM, det är öppet för utomstående. 15/9.
Jonas, kör Solvikingarnas KM, det är öppet för utomstående. 15/9.