Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 13:31Okej. Jo, alla är vi olika. Jag blir bara stressad av strikta löpprogram. Jag måste få bestämma själv. Försöker föja Szalkais marathon program nu. Men det funkar inte för mig alls att följa till punkt och pricka. Då blir det för stor press för mig och all
Okej. Jo, alla är vi olika. Jag blir bara stressad av strikta löpprogram. Jag måste få bestämma själv. Försöker föja Szalkais marathon program nu. Men det funkar inte för mig alls att följa till punkt och pricka. Då blir det för stor press för mig och all
Quote from Catharina Brattlin on 15 March 2008, 14:05Jag vill både följa program (har tydligen ett kontrollbehov) OCH bestämma själv, så jag har gjort mitt eget löpprogram som ska ta mig i mål på de två halvmaror som är planerade i år. Hitills har det funkat enligt plan.
Jag vill både följa program (har tydligen ett kontrollbehov) OCH bestämma själv, så jag har gjort mitt eget löpprogram som ska ta mig i mål på de två halvmaror som är planerade i år. Hitills har det funkat enligt plan.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 14:16Är du redan i mål?
Är du redan i mål?
Quote from Catharina Brattlin on 15 March 2008, 14:53David, mentalt går jag i mål varje dag, på en, för mig, OK tid...tränar mental träning, serru!
David, mentalt går jag i mål varje dag, på en, för mig, OK tid...tränar mental träning, serru!
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 16:13Bra svar Sylvia- Det tränar jag med, varje dag 🙂
Bra svar Sylvia- Det tränar jag med, varje dag 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 15 March 2008, 16:22🙂
🙂
Quote from Eric Jacobsson on 16 March 2008, 14:44Okej här kommer en rapport över hur det gick.
Mitt försök var både lyckat och misslyckat. Det visade sig nämligen att min karta var helt åt helskotta fel och det fanns fler stigar än jag trott. Så trots att jag höll mig på bara väl markerade stigar så ha
Okej här kommer en rapport över hur det gick.
Mitt försök var både lyckat och misslyckat. Det visade sig nämligen att min karta var helt åt helskotta fel och det fanns fler stigar än jag trott. Så trots att jag höll mig på bara väl markerade stigar så ha
Quote from Eric Jacobsson on 16 March 2008, 14:54Gudars ju mer jag kollar på kartan desto mer börjar jag tro att jag faktiskt joggade 7 km... jisses... är det möjligt tror ni? 7 km på 47 minuter, låter det troligt för jogging i medeltempo? Jag upplevde att jag sprang fortare än vanligt men hade märkligt
Gudars ju mer jag kollar på kartan desto mer börjar jag tro att jag faktiskt joggade 7 km... jisses... är det möjligt tror ni? 7 km på 47 minuter, låter det troligt för jogging i medeltempo? Jag upplevde att jag sprang fortare än vanligt men hade märkligt
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2008, 14:59Det blir 6:43 per km i snitt - det är ju fullt möjligt!
Det blir 6:43 per km i snitt - det är ju fullt möjligt!
Quote from Eric Jacobsson on 16 March 2008, 15:15När man tänker efter så ja, det är ju inte så konstigt... Haha, jag måste ha joggat otroligt långsamt tidigare! 😀 Grattis till mig för att ha slagit mitt personbästa både i hastighet och längd då! 😀
När man tänker efter så ja, det är ju inte så konstigt... Haha, jag måste ha joggat otroligt långsamt tidigare! 😀 Grattis till mig för att ha slagit mitt personbästa både i hastighet och längd då! 😀