Quote from Catharina Brattlin on 9 June 2008, 21:57Jo, jag ka tänka mig det! Framförallt känslan efteråt...att man faktiskt fixade det trots att man, iaf första gången, eg inte alls vet vad man har att vänta. Ungefär som att föda barn, kom jag på nu...och det gör ju många kvinnor om. 🙂 Jag är grymt impa
Jo, jag ka tänka mig det! Framförallt känslan efteråt...att man faktiskt fixade det trots att man, iaf första gången, eg inte alls vet vad man har att vänta. Ungefär som att föda barn, kom jag på nu...och det gör ju många kvinnor om. 🙂 Jag är grymt impa
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 22:03Ja, man är lite mallig efteråt att man pallade faktiskt. Fast det är tur att man får tunnelseende för andra på gymmet får stora ögon och undrar vad som pågår. Första gången var det min idé, andra gången skulle jag egentligen bara göra ett konditionstest m
Ja, man är lite mallig efteråt att man pallade faktiskt. Fast det är tur att man får tunnelseende för andra på gymmet får stora ögon och undrar vad som pågår. Första gången var det min idé, andra gången skulle jag egentligen bara göra ett konditionstest m
Quote from Catharina Brattlin on 9 June 2008, 22:07Hehe, Fia-Lotta, då säger jag som Du; så farligt är det inte. 😉
Hehe, Fia-Lotta, då säger jag som Du; så farligt är det inte. 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 22:08Påminner om när Mustafa Mohamed pratade om när han kollapsade efter terräng-VM 2007. Hans vinkel på det var att det kändes bra at veta att det inte var så farligt att ta ut sig tills man stupar, det enda som händer är ju att man får ligga på sjukhus med d
Påminner om när Mustafa Mohamed pratade om när han kollapsade efter terräng-VM 2007. Hans vinkel på det var att det kändes bra at veta att det inte var så farligt att ta ut sig tills man stupar, det enda som händer är ju att man får ligga på sjukhus med d
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 22:33Jag "lider" lite av detta med hög puls också. Jag har över 200 i maxpuls och när jag springer i skönt tempo ligger min puls runt 185.
Alla tester jag gör på företaghälsovård och dylikt blir alltid konfunderade. Men jag tror inte att det är någon fara på
Jag "lider" lite av detta med hög puls också. Jag har över 200 i maxpuls och när jag springer i skönt tempo ligger min puls runt 185.
Alla tester jag gör på företaghälsovård och dylikt blir alltid konfunderade. Men jag tror inte att det är någon fara på
Quote from ellen olsson on 9 June 2008, 23:34Det påminner mig om ett föredrag med Rune Larsson där han berättade att han var besviken och missnöjd med sig själv - för att han inte gett sitt allra bästa och tagit ut sig - när han inte hamnade på sjukhuset med dropp efter Spartathlon... 🙂
Det hade d
Det påminner mig om ett föredrag med Rune Larsson där han berättade att han var besviken och missnöjd med sig själv - för att han inte gett sitt allra bästa och tagit ut sig - när han inte hamnade på sjukhuset med dropp efter Spartathlon... 🙂
Det hade d
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 23:46Oj, här lämnar man datorn för lite jobb & vardagsliv m familjen och vips 24 nya inlägg!!!
Jag sammanfattar och tolkar det ni skrivit som att jag kan springa på så länge det känns bra. Eftersom jag än så länge bara är medioker vardagsmotionär får nog ett
Oj, här lämnar man datorn för lite jobb & vardagsliv m familjen och vips 24 nya inlägg!!!
Jag sammanfattar och tolkar det ni skrivit som att jag kan springa på så länge det känns bra. Eftersom jag än så länge bara är medioker vardagsmotionär får nog ett
Quote from Lars Mörrby on 10 June 2008, 17:21På inrådan av en kompis så skall jag också testa Maffetone. Har lovat ge det 4 veckor i alla fall och skall försöka hålla pulsen på 135 när jag springer (min maxpuls är 185 ungefär). Funderar lite på att köpa boken så man kan förstå varför man gör som man
På inrådan av en kompis så skall jag också testa Maffetone. Har lovat ge det 4 veckor i alla fall och skall försöka hålla pulsen på 135 när jag springer (min maxpuls är 185 ungefär). Funderar lite på att köpa boken så man kan förstå varför man gör som man
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 19:08Börje: köpte själv den boken (på svenska dock) och blev lite besviken. Trådarna på jogg.se om MAF-träning är betydligt mer intressanta och lärorika. Tycker 4 veckor är lite för kort tid för att ge MAF-träning en ärlig chans. Hursomhelst, när du påbörjar M
Börje: köpte själv den boken (på svenska dock) och blev lite besviken. Trådarna på jogg.se om MAF-träning är betydligt mer intressanta och lärorika. Tycker 4 veckor är lite för kort tid för att ge MAF-träning en ärlig chans. Hursomhelst, när du påbörjar M
Quote from Catharina Brattlin on 10 June 2008, 19:20Börje, vad jag förstår, efter att ha läst på jogg.se (ja, jag är lite otrogen ibland och följer diskussionerna där också) så bör man nog ge MAF-metoden lite längre tid i anspråk än Dina föreslagna fyra veckor. MAF-testet gör man sen var fjärde vecka. Det
Börje, vad jag förstår, efter att ha läst på jogg.se (ja, jag är lite otrogen ibland och följer diskussionerna där också) så bör man nog ge MAF-metoden lite längre tid i anspråk än Dina föreslagna fyra veckor. MAF-testet gör man sen var fjärde vecka. Det