Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 20:17Läs gärna det här inlägget, något att fundera över?
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=133810
Läs gärna det här inlägget, något att fundera över?
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 20:17Läs gärna det här inlägget, något att fundera över?
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=133810
Läs gärna det här inlägget, något att fundera över?
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 21:56Jag hade liknade mål som trådskaparen när jag började min resa förra året, förutom maran, som inte har sprungits än.
Men jag springer bara runt 9 km 2-3 ggr i veckan i stort sett, under "högsäsong". Det är det enda, men jag antar att jag har någon sorts
Jag hade liknade mål som trådskaparen när jag började min resa förra året, förutom maran, som inte har sprungits än.
Men jag springer bara runt 9 km 2-3 ggr i veckan i stort sett, under "högsäsong". Det är det enda, men jag antar att jag har någon sorts
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 23:433 pass i veckan räcker för att klara dina mål. Jag skulle rekomendera ett långpass och två kvalitetspass där du kör intervaller, snabbdistans, tröskelträning eller backlöpning. Kanske låter jobbigt att inte köra några lätta pass men med fyra dagars vila v
3 pass i veckan räcker för att klara dina mål. Jag skulle rekomendera ett långpass och två kvalitetspass där du kör intervaller, snabbdistans, tröskelträning eller backlöpning. Kanske låter jobbigt att inte köra några lätta pass men med fyra dagars vila v
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 09:42Jag kör enligt principen: "think less, train more".
Jag kör enligt principen: "think less, train more".
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 10:18Jag gör som Åskar (fast jag har visst inte fattat att det var en princip..).
Jag gör som Åskar (fast jag har visst inte fattat att det var en princip..).
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 10:27Magnus H.
Kan tyvärr inte läsa din länk. "Något gick fel" blir svaret
Magnus H.
Kan tyvärr inte läsa din länk. "Något gick fel" blir svaret
Quote from Jonny Persson on 18 January 2013, 10:32Den är bara läsbar för Håkans Wettergrens träningskompisar.
Den är bara läsbar för Håkans Wettergrens träningskompisar.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 11:37Illbatting, för vissa är det mer naturligt än vad det är för andra!
Illbatting, för vissa är det mer naturligt än vad det är för andra!
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 12:25Oskar.
Är du så gammal?
Numera skall ju det naturliga tvingas på oss.
Vilket ju är vetenskapligt bevisat. 🙂
Oskar.
Är du så gammal?
Numera skall ju det naturliga tvingas på oss.
Vilket ju är vetenskapligt bevisat. 🙂