Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En del kometer gör det uppenbarligen, de plöjer genom flera startgrupper vad det verkar, men det är en fråga om hur bra man är på att se luckor också skulle jag tro.
H*n bör ju ställa sig längst fram i startgruppen om det går, men det finns väl ingen märk

Lr den ryska varianten med en blå saftblandare.

"Man skulle ju kunna tänka sig att man hade en stjäna i olika färger på nummerlappen för de som klarat/borde klara seedningsgrupper, men inte fått plats Eller en kokard kanske? "

Ooooh... Får en hemsk association till andra världskriget här... Just en s

Sorry, tänkte bara en avvikande form mot de andra koderna på nummerlappen. Kokarden var som såna där prisrosetter och band man har på utställningar ...
Något som syns iaf.
Liten diodrosett kanske?

Ett diadem med en lysande boll över? 😉

Startade i stg 5 och upplevde inte trängseln som mördande, det gick bra både att hålla till höger och att själv hojta "kommer vänster" när det behövdes. Oftast, säger jag. För det som jag själv upplevde några gånger och som kunde slutat riktigt illa, var

Jag startade i 8:an.
Kom ikapp de sista i startgrupp 7 efter bara typ 3 km, de i 6:an efter en knapp mil och flera stycken ur startgrupp 5 på sista milen.
Detta trots mina ganska blygsamma 3:11.

Dessutom vart jag konstant omsprungen av snabbare löpare så

Jag tyckte inte att trängseln var så förfärlig på LL, men den var faktiskt värre senare i loppet än i början. I början låg man ju jämsides sådana som startat i samma grupp och sprang ungefär lika fort, men efter någon mil hade det blandats ut så det var l

Det där med dofter, jag tyckte det svävade en doft av herrparfym över en stor del av loppet, rakvatten och herrdeo ..

De som startade i 1C och tycker att trängseln sabbade medaljplanerna kan ju skänka en tanke åt kenyanen som missade starten och kom iväg 3 minuter efter hela startgrupp 1. Han susade om mig (som startade i 1B, f ö) någonstans upp mot Killingehöjden, vilke