Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kan ju tillägga att mitt vita linne inte är vitt på ryggen längre. Får se hur det blir efter tvätten.

Men åter till ämnet. Jag var själv en av de som sprang lite snabbare början och genade över gräset. Det gjorde jag eftersom jag vet att det annars kan

Då fuskade du med andra ord.

Sant och det ber jag om ursäkt för. Det ska inte upprepas i grupp 2 igen, för nästa år ska jag fuska i grupp 1C

Det behöver du inte be om ursäkt för. Det är vanligt med fusk men det blir löjligt på ett motionslopp.

Annars brukar man säga/skriva att det är löjligt att bry sig om fusk på motionsloppen ... 😉
Folk som tar genvägar är väl annars mest irriterande för publiken när de springer rätt in i den ... Min man höll på att explodera på mitt enda Vårrus när barnen h

Min kommentar var f.ö. mest ironiskt. Om det skulle vara utan för banan att springa på gräset i första svängen så får arrangörerna bättra på banmarkeringarna eller låta gräset växa.

Edit: För att förtydliga så höll jag mig till höger vid första svängen o

@JL: Då sprang du förmodligen genom vattenpölarna? Jag tog en 50 m omväg
och fick ha torra fötter under de sista tre milen 😉

Nu var jag inte på årets lopp men att springa på gräset är väl både tillåtet och normalt?
Sen var det uppenbarligen onormalt blött i år där...

Vem säger att man inte får springa på gräset? Alla startar ju på gräs. Torrare än i fjorl var det i alla fall.

Givetvis får man springa på gräset. Men gena kan ju låta som att man springer utan för banan 😀
Mina Saucony Kinavar torka förvånansvärt snabbt. Lär bli blötare på Tjurruset