Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:38Om vi nu håller oss till saken så känns det som att en hel del som sprungit med GPS noterar att man sprungit loppet en smula längre än den officiella distansen. Det tycker jag är en smula intressant.
Om det nu är så att exaktheten i GPS överlag är fel o
Om vi nu håller oss till saken så känns det som att en hel del som sprungit med GPS noterar att man sprungit loppet en smula längre än den officiella distansen. Det tycker jag är en smula intressant.
Om det nu är så att exaktheten i GPS överlag är fel o
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:41Läs Mikaels inlägg ca 11.45 idag i denna tråd. Jag tror inte han kan gå/springa på vatten 😉
Läs Mikaels inlägg ca 11.45 idag i denna tråd. Jag tror inte han kan gå/springa på vatten 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:47Säg inte det, Camilla - om han förvandlade sig till kvinna förra helgen, så kan han väl vara Jesus den här gången? Han verkar ha oanade talanger, den där Mikael. 🙂
Säg inte det, Camilla - om han förvandlade sig till kvinna förra helgen, så kan han väl vara Jesus den här gången? Han verkar ha oanade talanger, den där Mikael. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:48Berit, det har du rätt i men det verkar inte som det på hans inlägg.
Berit, det har du rätt i men det verkar inte som det på hans inlägg.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 21:51GPS FUNKAR INTE BRA I STAD MED HÖGA HUS! SPRING PÅ LANDET!!!
Så, nu var det sagt. Begrunda.
GPS FUNKAR INTE BRA I STAD MED HÖGA HUS! SPRING PÅ LANDET!!!
Så, nu var det sagt. Begrunda.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:20Nej, jag varken gick, eller sprang på eller simmade i vattnet. Som det sagts i flera inlägg så är inte GPS-klockorna exaktare än så här och speciellt inte stadsmiljö där höga hus och broar hindrar bra satellitmottagning.
Detta är iofs inget som gör att j
Nej, jag varken gick, eller sprang på eller simmade i vattnet. Som det sagts i flera inlägg så är inte GPS-klockorna exaktare än så här och speciellt inte stadsmiljö där höga hus och broar hindrar bra satellitmottagning.
Detta är iofs inget som gör att j
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 22:26Aha, då var det därför vi hamnade i Rungsted istället för Helsingör igår.
Aha, då var det därför vi hamnade i Rungsted istället för Helsingör igår.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:24Enligt min Garmin blev det 21.56 km med tiden 1.29.59
Enligt den officiella tidtagningen blev det 1.30.28
Alltså kortare sträcka men längre tid 🙂
Enligt min Garmin blev det 21.56 km med tiden 1.29.59
Enligt den officiella tidtagningen blev det 1.30.28
Alltså kortare sträcka men längre tid 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 08:58Skandal. Inte nog med att de mätt fel, sen går deras klocka för snabbt också :@
😉
Skandal. Inte nog med att de mätt fel, sen går deras klocka för snabbt också :@
😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 09:01Heh, ja jag fick rätt tid i alla fall. Just den saken brukar ju GPS-klockor kunna ganska bra... 😀
Heh, ja jag fick rätt tid i alla fall. Just den saken brukar ju GPS-klockor kunna ganska bra... 😀